Espoir Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Veldig interessant om hvordan hunden er tilpasset mennesket mer enn noe annet dyr på jorden - at de er Menneskets Beste Venn (og ikke stinkende, siklende, farlige og og ekle) http://www.youtube.com/watch?v=KkPNISjso8Q http://www.youtube.com/watch?v=oeS0fpGplRc
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Heller eiernes beste venn isåfall. Anonymous poster hash: 09127...41a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Ja de er det. Hunder er fantastiske, men det verste er at "menneskene er dyrenes største fiender" Hunder, katter og andre dyr er snille, mennesker er onde! Mennesker er roten til alt ondt. Anonymous poster hash: e5615...52e
☆☆☆ Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Nokre hundar er dei beste vennane til nokre menneske, heilt klart. Meir enn det synes eg ikkje ein kan strekke det..
nagini Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Tja, jeg har både en hund, en hest og en katt, og for meg er hesten menneskets beste venn. Elsker hunden min også, men om jeg måtte velge hadde jeg beholdt hesten
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 For meg er katter menneskets beste venn. Min katt er veldig tydelig på at hun elsker meg, og har beskyttet meg flere enn en gang. Katter dreper heller ikke mennesker. Anonymous poster hash: 5a790...8a7
Trultemor85 Skrevet 24. juni 2013 #7 Skrevet 24. juni 2013 Er vel opp til hver enkelt å bedømme det. Når jeg hadde hund, forventet jeg ikke at alle andre skulle elske den også. Vil gjerne ha hund igjen når barna blir større, men nå er det mine barn som er i fokus og det beste jeg kan ha i mitt liv nå
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #8 Skrevet 24. juni 2013 Enig med den som sier "eierens beste venn" her i så fall, men personlig så HATER jeg hunder og katter! Ikke p.g.a. personligheten dems, men fordi de driter og pisser overalt... I tillegg lukter hunder vondt og begge deler legger igjen hår og dritt... Anonymous poster hash: 5d3ec...fe8
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #9 Skrevet 24. juni 2013 Jaaaaaaaaaa Anonymous poster hash: 3aa16...57c
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #10 Skrevet 24. juni 2013 Ja! Enig! Ingenting er som å komme hjem etter en lang dag på jobb og bli møtt i døren av en entusiastisk liten hund som bare er såååå glad for å se deg! Hunden min trøster også når jeg er trist eller gråter, da kommer han med en gang og skal kose! Snill og god altså! Anonymous poster hash: 17cb2...18e
Gjest sug lut Skrevet 24. juni 2013 #11 Skrevet 24. juni 2013 Det var da ikke måte på unyansert og naivt innlegg, da, HI, helt i tråd med videoene, forøvrig.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #12 Skrevet 24. juni 2013 Det var da ikke måte på unyansert og naivt innlegg, da, HI, helt i tråd med videoene, forøvrig. Nå er vel ikke dette akkurat selveste det Forumet man søker når man er ute etter nyanserte fremstillinger (og Sug Lut ikke nyansenes Mor, vanligvis). Dette var jo et kort innlegg, så alle nyanser får jo ikke plas på to linjer. Og selve videoene viser jo bare hva noen mener de kan si angående hunders adferd. Syns ikke de var de verste, ikke så veldig naive heller. Anonymous poster hash: 9af35...aac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå