Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Hei, Skal legge inn silikon snart. Har en avtale med kirurgen om 500 g i hver. Lurer litt på om jeg bør legge inn mer eller mindre? skal legges under muskelen hos meg. Noen med erfaringer / tanker om dette?? hvor lenge var dere helt utslått av smerter etter operasjon..grugleder meg hilsen Ei som har ammet litt vel mange barn og har nå ingen pupper Anonymous poster hash: 712fb...21d Anonymous poster hash: 712fb...21d
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 seriøst? med sticky note på? dette er helt klart noe livsviktig som må holdes øverst på siden... så da er du moderator som er redd for å ikke få respons? Anonymous poster hash: eb492...d85
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Hehe..når jeg først legger ut noe så VIL jeg har svar nei faktisk så er det første innlegg jeg legger ut og vet ikke hvordan den sticky merket kom på..så sorry var ikke meningen og gjøre noe stort nummer av dette innlegget Anonymous poster hash: 712fb...21d
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Hehe..når jeg først legger ut noe så VIL jeg har svar nei faktisk så er det første innlegg jeg legger ut og vet ikke hvordan den sticky merket kom på..så sorry var ikke meningen og gjøre noe stort nummer av dette innlegget Anonymous poster hash: 712fb...21d antakelig en glitch... de har en del av dem her ;-) ellers har jeg ikke peiling på silikon. vet min søster fjernet omtrent 900-1000 g fra hvert bryst når hun reduserte og hun ble masse masse mindre!!!!! Anonymous poster hash: eb492...d85
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 500 er ganske mye. jeg har 260, men det er over muskel. under muskel tror jeg man kan legge i mer uten at det ser unaturlig ut. men så kommer det jo ann på utgangspunktet og. jeg hadde igenting. kun brystvorter, og nå har jeg en B-cup. er lav og slank, så kunne ikke hatt noe særlig mer heller, det ville sett unaturlig ut. men vondt som pokker er det og det går fort et par uker før du kan løfte noe. Anonymous poster hash: 20312...152
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 Jeg tok for ett par år tilbake, jeg la inn 300 i hver og gikk fra en liten B til en liten C, veldig fornøyd med resultatet Jeg er relativt liten så noe særlig mer enn 300 ville sett unaturlig ut på meg, jeg bare spurte kirurgen om hva han mente siden jeg ville ja ett så naturlig resultat som mulig og da tok jeg hans råd om 300 i hver det var vel de 3-4 første dagene etterpå som var værst, den værste dagen var uten tvil dagen etter inngrepet, følte meg så stiv at jeg nesten ikke klarte å røre på overkroppen, men det er bare å komme gjennom den første uka, så blir det bedre og bedre Anonymous poster hash: a78b0...cd6
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #7 Skrevet 24. juni 2013 Jeg tok for ett par år tilbake, jeg la inn 300 i hver og gikk fra en liten B til en liten C, veldig fornøyd med resultatet Jeg er relativt liten så noe særlig mer enn 300 ville sett unaturlig ut på meg, jeg bare spurte kirurgen om hva han mente siden jeg ville ja ett så naturlig resultat som mulig og da tok jeg hans råd om 300 i hver det var vel de 3-4 første dagene etterpå som var værst, den værste dagen var uten tvil dagen etter inngrepet, følte meg så stiv at jeg nesten ikke klarte å røre på overkroppen, men det er bare å komme gjennom den første uka, så blir det bedre og bedre Anonymous poster hash: a78b0...cd6
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #8 Skrevet 24. juni 2013 Jeg la inn 350 for 15 år siden og har alltid synes de ble for store.. Og jeg er 180 høy og slank. Hadde bare brystvorte i forveien.. Anonymous poster hash: 4efb7...4f8
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. juni 2013 #9 Skrevet 24. juni 2013 Hvorfor er denne Sticky? Er det en eller annen "journalist" som skal skrive en artikkel om hva mødrene her inne mener igjen? Ta en halvliter vann i to poser og stapp det i bhen. Det er MYE.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #10 Skrevet 24. juni 2013 Det spørs jo veldig hvordan puppene dine ser ut nå og kroppen din er ellers. På noen vil 500 de helt sinnsykt ut på andre fint. Du før spørre frøken Heitmann hva hun har Anonymous poster hash: 1bbc0...256
MammantilNurket Skrevet 24. juni 2013 #11 Skrevet 24. juni 2013 Jeg støtter meg på Lektoren over her. Forstår ikke hvorfor denne tråden er "sticky". Jeg er generelt skeptisk til plastisk kirurgi og svært kritisk til silikon med tanke på mulige bivirkninger/komplikasjoner. Jeg kan forøvrig opplyse om at store pupper til tider kan være en smule ... upraktisk (jada, det er kult å en heftig kløft, men det er litt overvurdert) og synes at 1/2 kg. i hver høres litt voldsomt ut.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #12 Skrevet 24. juni 2013 Er det noen som vet hvordan jeg kan gå inn i innlegget mitt og ta vekk sticky merket så gjør jeg det med en gang.. !!!! dette innlegget er ikke for å provosere, men et spørsmål som mange andre rare spørsmål på denne siden.. Hjelp meg mde sticky merket !!! Jeg er ikke en journalist bare en vanlig mamma som nå etter mange barn har lyst å få flotte pupper igjen, og har bestemt meg for silikon. Vet om alle bivirkninger og komplikasjoner, er voksen nok til å forstå dem var en C før jeg fikk barn og er nå ikke en A en gang. Så håper å få en D/ E str. Anonymous poster hash: 712fb...21d
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. juni 2013 #13 Skrevet 24. juni 2013 Er det noen som vet hvordan jeg kan gå inn i innlegget mitt og ta vekk sticky merket så gjør jeg det med en gang.. !!!! dette innlegget er ikke for å provosere, men et spørsmål som mange andre rare spørsmål på denne siden.. Hjelp meg mde sticky merket !!! Jeg er ikke en journalist bare en vanlig mamma som nå etter mange barn har lyst å få flotte pupper igjen, og har bestemt meg for silikon. Vet om alle bivirkninger og komplikasjoner, er voksen nok til å forstå dem var en C før jeg fikk barn og er nå ikke en A en gang. Så håper å få en D/ E str. Anonymous poster hash: 712fb...21d Tviler på at man kan sette sticky selv, admin gjør det. Og ofte på ting som blir gjenfortalt på klikk.no som nyheter.
MammantilNurket Skrevet 24. juni 2013 #14 Skrevet 24. juni 2013 Da ville jeg gått for en C-cup slik at du kan kjøpe BH'er på H&M o.l. Jeg har E-cup og det blir såååå dyrt når jeg skal kjøpe undertøy. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #15 Skrevet 24. juni 2013 Stol på kirurgen Anonymous poster hash: 4d7f6...235
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #16 Skrevet 24. juni 2013 Du sier du har barn? Og vurderer seriøst silikon? Hva skal du si til barna om dette? At det er helt greit å legge seg under kniven så fort man er misfornøyd med kroppen sin? Du sender ut helt feil signaler til barna dine når du gjør dette. Men du er vel kanskje av dem som mener det er helt ok å gi 14 åringen pupper i konfirmasjonsgave. Og at spiseforstyrrelser ol er en fin måte å holde vekta på? Anonymous poster hash: 4fffb...9a4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #17 Skrevet 24. juni 2013 Du sier du har barn? Og vurderer seriøst silikon? Hva skal du si til barna om dette? At det er helt greit å legge seg under kniven så fort man er misfornøyd med kroppen sin? Du sender ut helt feil signaler til barna dine når du gjør dette. Men du er vel kanskje av dem som mener det er helt ok å gi 14 åringen pupper i konfirmasjonsgave. Og at spiseforstyrrelser ol er en fin måte å holde vekta på? Anonymous poster hash: 4fffb...9a4 WTF? Wow.... du var ikke særlig smart du.. Anonymous poster hash: 4d7f6...235
HvittHus Skrevet 24. juni 2013 #18 Skrevet 24. juni 2013 Jeg er en dd-størrelse og datteren min var en e-f. At du frivillig ønsker deg så store bryst har jeg vanskelig for å forstå, for våre er stort sett kun til besvær. Jeg finner sjelden bher i min størrelse som sitter godt. Datteren min hadde enda større problemer. De bhene som sitter koster en halv formue. Gnagsår og vonde skuldre følger også med. Jeg kan forstå ønsket ditt om å få tilbake bryster, men ville aldri ha gått for så store implantater. Støtter forslaget over om å fylle to poser med en halvliter veske og legge i bhen. Så går du slik en hel dag. Da vil du få en viss forståelse for hva du går til.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #19 Skrevet 24. juni 2013 500 er altfor mye. jeg har alltid angret på at jeg tok for mye...ser bare tykk ut hvis jeg ikke har trange gensere Anonymous poster hash: 200f3...248
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #20 Skrevet 24. juni 2013 Du sier du har barn? Og vurderer seriøst silikon? Hva skal du si til barna om dette? At det er helt greit å legge seg under kniven så fort man er misfornøyd med kroppen sin? Du sender ut helt feil signaler til barna dine når du gjør dette. Men du er vel kanskje av dem som mener det er helt ok å gi 14 åringen pupper i konfirmasjonsgave. Og at spiseforstyrrelser ol er en fin måte å holde vekta på? Anonymous poster hash: 4fffb...9a4 WTF? Wow.... du var ikke særlig smart du.. Anonymous poster hash: 4d7f6...235 Smartere enn at jeg legger meg under kniven for å få større pupper når jeg er en mamma hvertfall. Anonymous poster hash: 4fffb...9a4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #21 Skrevet 24. juni 2013 500 er sinnsykt mye Jeg hadde 180 i hver, og syntes det var mye også, tok det ut etter 8 år. Men det så i hvert fall noenlunde naturlig ut. Anonymous poster hash: 5890b...c02
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #22 Skrevet 24. juni 2013 Takk for svar alle dere..og dere så sikkert at jeg fikk hjelp til å fjerne sticky Har hørt at når en legger det under muskelen så må en legge inn mer for å få litt størrelse på det enn om en legger det over muskelen. Jeg her ganske slank så kirurgen sa at over muskelen vil det ikke se pent ut med silikon for det vil synes så godt. Jeg er veldig spent, og svinger fortsatt på hva jeg går for. ser den med problemer med å kjøpe stor nok størrelse i bh og ryggproblemer. Kirurgen var opptatt at det skal se naturlig ut, ikke harry, men at jeg kunne godt ha litt størrelse på dem hvis jeg ønsket det. Jeg har sterk rygg til å kunne bære den vekten. Prøvde implantater hos kirurgen og det føltes helt fint ut. Men han ville prøve under operasjon både 450 og 500 og så sette inn det han synes så penest ut. Rare greier dette her jeg tenker enda og kan bestemme meg først når jeg går inn til operasjon. Jeg har ingen problemer med å stå for dette overfor mine barn, og har ikke tenkt å gi dem plastisk operasjon i konfirmasjon.. for en latterlig uttalelse. Jeg blir ikke en kunstig dame med dårlige holdninger generelt fordi om jeg legger inn litt silikon. De vil heller se en mor som kan igjen stråle i sommerkjolen sin og igjen gå med bikini..( nå kan jeg ikke gå med bikinitopp fordi den bare glir opp over restene av hva som en gang var der ) gleder meg til å handle nye klær Mottar gjerne flere råd om dere har.. Anonymous poster hash: 712fb...21d
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #23 Skrevet 24. juni 2013 Takk for svar alle dere..og dere så sikkert at jeg fikk hjelp til å fjerne sticky Har hørt at når en legger det under muskelen så må en legge inn mer for å få litt størrelse på det enn om en legger det over muskelen. Jeg her ganske slank så kirurgen sa at over muskelen vil det ikke se pent ut med silikon for det vil synes så godt. Jeg er veldig spent, og svinger fortsatt på hva jeg går for. ser den med problemer med å kjøpe stor nok størrelse i bh og ryggproblemer. Kirurgen var opptatt at det skal se naturlig ut, ikke harry, men at jeg kunne godt ha litt størrelse på dem hvis jeg ønsket det. Jeg har sterk rygg til å kunne bære den vekten. Prøvde implantater hos kirurgen og det føltes helt fint ut. Men han ville prøve under operasjon både 450 og 500 og så sette inn det han synes så penest ut. Rare greier dette her jeg tenker enda og kan bestemme meg først når jeg går inn til operasjon. Jeg har ingen problemer med å stå for dette overfor mine barn, og har ikke tenkt å gi dem plastisk operasjon i konfirmasjon.. for en latterlig uttalelse. Jeg blir ikke en kunstig dame med dårlige holdninger generelt fordi om jeg legger inn litt silikon. De vil heller se en mor som kan igjen stråle i sommerkjolen sin og igjen gå med bikini..( nå kan jeg ikke gå med bikinitopp fordi den bare glir opp over restene av hva som en gang var der ) gleder meg til å handle nye klær Mottar gjerne flere råd om dere har.. Anonymous poster hash: 712fb...21d Når du ikke kan stråle uten silikonpupper er det noe oppi hodet det er feil med, ikke puppene. Ungene dine vel ikke skjønne annet enn at det er ok å operer seg hvis en ikke er fornøyd med ett eller annet, ikke lur deg selv til å tro noe annet. Du snakker faktisk om å legge inn HELE 500, ikke bare litt for å få igjen pupper, du skal ha gigajur! Anonymous poster hash: 4fffb...9a4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #24 Skrevet 24. juni 2013 Takk for svar alle dere..og dere så sikkert at jeg fikk hjelp til å fjerne sticky Har hørt at når en legger det under muskelen så må en legge inn mer for å få litt størrelse på det enn om en legger det over muskelen. Jeg her ganske slank så kirurgen sa at over muskelen vil det ikke se pent ut med silikon for det vil synes så godt. Jeg er veldig spent, og svinger fortsatt på hva jeg går for. ser den med problemer med å kjøpe stor nok størrelse i bh og ryggproblemer. Kirurgen var opptatt at det skal se naturlig ut, ikke harry, men at jeg kunne godt ha litt størrelse på dem hvis jeg ønsket det. Jeg har sterk rygg til å kunne bære den vekten. Prøvde implantater hos kirurgen og det føltes helt fint ut. Men han ville prøve under operasjon både 450 og 500 og så sette inn det han synes så penest ut. Rare greier dette her jeg tenker enda og kan bestemme meg først når jeg går inn til operasjon. Jeg har ingen problemer med å stå for dette overfor mine barn, og har ikke tenkt å gi dem plastisk operasjon i konfirmasjon.. for en latterlig uttalelse. Jeg blir ikke en kunstig dame med dårlige holdninger generelt fordi om jeg legger inn litt silikon. De vil heller se en mor som kan igjen stråle i sommerkjolen sin og igjen gå med bikini..( nå kan jeg ikke gå med bikinitopp fordi den bare glir opp over restene av hva som en gang var der ) gleder meg til å handle nye klær Mottar gjerne flere råd om dere har.. Anonymous poster hash: 712fb...21d Når du ikke kan stråle uten silikonpupper er det noe oppi hodet det er feil med, ikke puppene. Ungene dine vel ikke skjønne annet enn at det er ok å operer seg hvis en ikke er fornøyd med ett eller annet, ikke lur deg selv til å tro noe annet. Du snakker faktisk om å legge inn HELE 500, ikke bare litt for å få igjen pupper, du skal ha gigajur! Anonymous poster hash: 4fffb...9a4 Regner med du ikke går til frisøren heller? Ville jo være latterlig å vise overfor barna at ytre forskjønnelse kan føre til tilfredsstillse og en lykkelig mor? Jeg skal også ta silikon når jeg er ferdig med barn og amming. Aner ikke hvordan puppene blir seende ut, men aldri har jeg følt meg så feminin som med melkesprengte bryst. Har alltid vært liten, men plutselig kunne jeg fylle en C uten spiler og likevel ha velformede bryster - elsker det! Skal nok alltids klare å forklare barna mine forskjellen på barbie dolls og et ønske om å "ta tilbake" kroppen. Anonymous poster hash: bf491...de6
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #25 Skrevet 24. juni 2013 Hehe... Det sier jo sitt om du sammenlikner det å gå til frisør med å sette inn silikonpupper... Anonymous poster hash: 4fffb...9a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå