Gå til innhold

Hvor lang tid brukte du på førerkortet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok det lang tid fra å ikke kunne kjøre bil overhodet, til å kunne det? Hva med teorien?

Skal begynne nå, men er rett og slett redd for å kjøre bil. Ser for meg frontkollisjon, ikke være oppmerksom nok å smelle inn i noen, osv.. Uff.. Går dette over?

Har øvelseskjørt litt, men føler frykten aldri blir borte. Redd jeg aldri kommer til å bli trygg bak rattet..

Anonymous poster hash: 8144e...329
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok nokre månader (2-3?) meinar eg å hugse, men det var ikkje veldig intensivt. Ca ein køyretime i veka pluss øvekøyring med mor og far.

Skrevet

Kjørte med foreldrene fra jeg var 16 og når et halvt år før jeg ble 18 begynte jeg med kjøretimer. Tok lappen på 18års-dagen min :)

Skrevet

Tok meg god tid, ville føle meg trygg da jeg kjørte opp. Brukte i underkant av et år, men hadde en ganske lang pause på sommeren (reiste). Har aldri brukt lappen siden, da, så kan jo virkelig ikke kjøre bil nå. Men har kunnet det godt nok til å få lappen en gang ;)

Skrevet

Jeg var akkurat som deg. Livredd for å kjøre bil! Så skjønner godt hvordan du har det :)

Etter noen kjøretimer, går dette over. Du blir mer og mer trygg etterhvert :)

Jeg hadde 5 (på 2 kl.timer) kjøretimer + langkjøring og bykjøring. Hadde lappen på 1,5 mnd :)

Stå på, dette klarer du! :)

Skrevet

Jeg kjørte ganske mye med foreldrene mine da jeg var 16, men tok en lang pause fordi jeg ble påkjørt som 17åring og ble veldig redd for biler.. kunne nesten ikke sitte i baksetet ei stund ;-)

Jeg tok den første kjøretimen på 18årsdagen min, i slutten av juli og kjørte opp i starten av februar :-)

Skrevet

Jeg var akkurat som deg. Livredd for å kjøre bil! Så skjønner godt hvordan du har det :)

Etter noen kjøretimer, går dette over. Du blir mer og mer trygg etterhvert :)

Jeg hadde 5 (på 2 kl.timer) kjøretimer + langkjøring og bykjøring. Hadde lappen på 1,5 mnd :)

Stå på, dette klarer du! :)

Takk for oppmuntrende ord :)

Da er det kanskje håp for meg også :)

Anonymous poster hash: 8144e...329

Skrevet

Jeg brukte 15 mnd. Gav opp flere ganger underveis fordi jeg var så nervøs for ikke å klare teorien eller oppkjøringa at jeg ikke våget å prøve. Etter 13 mnd hoppet jeg i det og tok teorien, en feil for mye, men neste gang klarte jeg det uten feil og oppkjøringa rett etter og klarte det med glans. Jeg var hele tiden usikker på kjøringa mi, og sant og si hadde ikke kjørelæreren min veldig tro på meg heller fordi jeg var så nervøs og usikker. Men etter at jeg klarte oppkjøringa har jeg virkelig ikke hatt problemer med å kjøre. Nå skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke bare hoppet i det tidligere. Jeg var 24 år da jeg tok lappen.

Anonymous poster hash: 975df...d01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...