Gå til innhold

Spørsmål om bilstolpose, noen "eksperter" der ute.. ;-) ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt Voksi Move som bilstolpose. Den kan nok funke som vognpose når det ikke er så kaldt, men den er langt fra like tykk som Voksi Urban f.eks (jeg har hatt den i vogna).

Gjest lemon-aid
Skrevet

Takk for svar! VIlle du frarådet å bruke Voksi Move om vinteren, i jan/feb? Og heller gå for en mer solid?

Skrevet

Jeg hadde begge deler. Ville ikke brukt Voksi move når det er skikkelig kaldt ute. Den er også veldig liten så om barnet ditt skal begynne i barnehage og sove ute der så må du uansett kjøpe en egen pose til det.

Anonymous poster hash: d878b...d86
Skrevet

Jeg vil fraråde det, den er jo relativt tynn i bunn på den siden som går inn mot ryggen på bilstolen, og hullene er jo romslige bak der og slik at selene skal få plass.

Anonymous poster hash: d878b...d86
Skrevet

Takk for svar! VIlle du frarådet å bruke Voksi Move om vinteren, i jan/feb? Og heller gå for en mer solid?

Absolutt! Da blir den for tynn.

Jeg har som sagt stort sett brukt Voksi Urban i vogna, men på de kaldeste dagene har jeg brukt saueskinnspose hvis vi har måttet gå ut.

Gjest lemon-aid
Skrevet

Absolutt! Da blir den for tynn.

Jeg har som sagt stort sett brukt Voksi Urban i vogna, men på de kaldeste dagene har jeg brukt saueskinnspose hvis vi har måttet gå ut.

Nå ble jeg litt klokere.. Takk :-)

Skrevet

Noen som vet hvor lang brukstid voksi move har som bilstolpose? Hvor stort var deres barn når den ble for kort??

Anonymous poster hash: 32a42...456

Gjest lemon-aid
Skrevet

Noen som vet hvor lang brukstid voksi move har som bilstolpose? Hvor stort var deres barn når den ble for kort??

Anonymous poster hash: 32a42...456

Det står helt til 1 1/2 år tror jeg :-) Om jeg ikke tar feil..

Skrevet

Jeg hadde en bilstolpose i vognen til min desemberjente, var kjempefornøyd! Brukte bare et ullteppe over når det var veldig kaldt. Tror det var en sånn odenwalder minipose (husker ikke helt hva den het...) Synes de vanlige vognposene blir altfor store til nyfødte.

Anonymous poster hash: 68798...263

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...