Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Den følelsen når man finner ut at man som e-bruker blir nødt til å levere inn selvangivelsen uansett om det er endringer eller ikke.... Ja ja, da kommer nok pengene uti oktober en gang da For ikke å nevne at det er mandag med en hel uke igjen før det er helg! Mvh irritertogsliten.no
Gjest sug lut Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Den følelsen når man finner ut at man som e-bruker blir nødt til å levere inn selvangivelsen uansett om det er endringer eller ikke.... Ja ja, da kommer nok pengene uti oktober en gang da For ikke å nevne at det er mandag med en hel uke igjen før det er helg! Mvh irritertogsliten.no Nå ble jeg litt nysgjerrig, siden jeg før i dag satt og lurte på om jeg skulle registrere meg som e-bruker. Er det virkelig sant at man da ikke bare stilltiende aksepterer, altså? Da går jo litt av vinninga opp i spinninga - jeg så for meg at det nå etterhvert blir mer oversiktlige forhold og at det dermed skal være mulig å leve uten endringer, og dermed ikke aktivt måtte levere selvangivelsen.
Gjest sug lut Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Jobbe etter StHans er egt hat uansett. Mellom StHans og 20. august vil jeg ha lønnet fri, men det er det visst ikke aksept for...
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Den følelsen når man finner ut at man som e-bruker blir nødt til å levere inn selvangivelsen uansett om det er endringer eller ikke.... Ja ja, da kommer nok pengene uti oktober en gang da For ikke å nevne at det er mandag med en hel uke igjen før det er helg! Mvh irritertogsliten.no Nå ble jeg litt nysgjerrig, siden jeg før i dag satt og lurte på om jeg skulle registrere meg som e-bruker. Er det virkelig sant at man da ikke bare stilltiende aksepterer, altså? Da går jo litt av vinninga opp i spinninga - jeg så for meg at det nå etterhvert blir mer oversiktlige forhold og at det dermed skal være mulig å leve uten endringer, og dermed ikke aktivt måtte levere selvangivelsen. Jeg sjekket altinn nå, og der står det med rød skrift hvor langt på overtid jeg er med innlevering Ikke står det noe om beregnet utbetaling heller, så det ser ikke bra ut... Trodde den som tier, samtykker.... Den gang ei...
Gjest sug lut Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Den følelsen når man finner ut at man som e-bruker blir nødt til å levere inn selvangivelsen uansett om det er endringer eller ikke.... Ja ja, da kommer nok pengene uti oktober en gang da For ikke å nevne at det er mandag med en hel uke igjen før det er helg! Mvh irritertogsliten.no Nå ble jeg litt nysgjerrig, siden jeg før i dag satt og lurte på om jeg skulle registrere meg som e-bruker. Er det virkelig sant at man da ikke bare stilltiende aksepterer, altså? Da går jo litt av vinninga opp i spinninga - jeg så for meg at det nå etterhvert blir mer oversiktlige forhold og at det dermed skal være mulig å leve uten endringer, og dermed ikke aktivt måtte levere selvangivelsen. Jeg sjekket altinn nå, og der står det med rød skrift hvor langt på overtid jeg er med innlevering Ikke står det noe om beregnet utbetaling heller, så det ser ikke bra ut... Trodde den som tier, samtykker.... Den gang ei... Hjelp, da skal jeg ikke gjøre noe som helst...
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 Nei, like greit å gjøre det på gamlemåten tror jeg
Gjest sug lut Skrevet 24. juni 2013 #7 Skrevet 24. juni 2013 Jeg glemte et øyeblikk bort at jeg mandagshater kjerrrrrringer av begge kjønn. Veldig. Kan også overføres til tirs-ons-tors-fre.
ms.Pond Skrevet 24. juni 2013 #8 Skrevet 24. juni 2013 Symp til deg Fru Hottentott, men husk at selvangivelse levert på overtid er bedre enn ikke levert i det hele tatt. Trodde også at man som e-bruker kunne la det hele seile sin egen sjø og bare vente på penger inn på konto fra den digre overbetalinga man selvsagt har utført i året som gikk. Snodig, da skjønner jeg ikke hva som skal være fordelen med å levere på nett. Mandagshat? Tja, jeg kan vel nevne at jeg har blåst av en haug (haug!) med penger jeg ikke har på et massivt Desigual-salg på nett. Men om det er hat? Tja, ikke når pakken kommer, men kanskje fram til neste lønning (som virker evig lenge tiil akkurat nå). Lukter en skjennepreken fra gubben i kveld, men det stilner nok når han ser hvor lekker jeg blir (hah!)..... Mandagselsk: Har fått med meg det siste av finværet siden jeg frivillig tok på meg senvakt i dag, og har dermed kunnet sitte ute og spise is i sola. Det er meldt herje tordenvær til kvelds, så nå skal jeg ut og steke svoren litt til før jobb Stor, solbrent klem til alle vakre kranglerne i dag
Gjest amandine Skrevet 24. juni 2013 #9 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har ikke levert en skit, men har likevel fått restskatt. Til og med mer enn det sto i beregningen...Hat. Jeg liker å betale skatt, det er ikke det, men jeg synes jeg tjener så lite fra før! Jammen heldig at jeg er gift, for min neste lønning går til futen. På pluss i dag: jækla god brun bali i kaffekoppen:-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. juni 2013 #10 Skrevet 24. juni 2013 Symp til deg Fru Hottentott, men husk at selvangivelse levert på overtid er bedre enn ikke levert i det hele tatt. Trodde også at man som e-bruker kunne la det hele seile sin egen sjø og bare vente på penger inn på konto fra den digre overbetalinga man selvsagt har utført i året som gikk. Snodig, da skjønner jeg ikke hva som skal være fordelen med å levere på nett. Mandagshat? Tja, jeg kan vel nevne at jeg har blåst av en haug (haug!) med penger jeg ikke har på et massivt Desigual-salg på nett. Men om det er hat? Tja, ikke når pakken kommer, men kanskje fram til neste lønning (som virker evig lenge tiil akkurat nå). Lukter en skjennepreken fra gubben i kveld, men det stilner nok når han ser hvor lekker jeg blir (hah!)..... Mandagselsk: Har fått med meg det siste av finværet siden jeg frivillig tok på meg senvakt i dag, og har dermed kunnet sitte ute og spise is i sola. Det er meldt herje tordenvær til kvelds, så nå skal jeg ut og steke svoren litt til før jobb Stor, solbrent klem til alle vakre kranglerne i dag Vet ikke om din mann er som min, men om jeg ville ha fokus bort fra å ha brukt masse penger, så hadde jeg heller stilt naken enn i fine kjoler.. forresten jeg straffes evig for å ha kjøpt ny bil. Uten at jeg lar det gå inn på meg. Og det er vel ikke så alvorlig ment heller tror jeg.
frk Nilsen Skrevet 24. juni 2013 #11 Skrevet 24. juni 2013 Dagen i dag har vært et stort hat! Har kun sovet 2 timer i natt, og er trøtt og gretten. Kollegaen min er syk og vår faste vikar er på ferie, ergo jeg må ha tak i vikarbyrået, ringer 06.00 og får beskjed på svarer at de ikke åpner før 7.30! Ringer inn da og får beskjed om at svareren er feil og at de åpner 06.30.... Trenger vikar fra 08.00, men pga "jeg ringte så sent" så er det vanskelig å få tak i folk, får beskjed om at jeg får vikar 9.30. Ok, jobber rævva av meg så det meste er klart til vikaren kommer. 9.50 ringer de å sier at vikaren er "litt forsinket" Meg på lavt blodsukker og kritisk lavt koffeinnivå eksploderer og ber dem i å bare glemme ordren, jeg skal ikke ha noen vikar som ikke kan forholde seg til avtalt tid. Får heldigvis god hjelp fra snille kollegaer fra andre avdelinger som også sørger for å holde blodsukker og koffeinnivået mitt intakt. Bytter ut dagens planlagte joggetur med power-nap på banen. Mannen har dratt ut på et eller annet møte og det passer meg bra i dag, bare å vente på at det er leggetid for ungene. Vurderer sterkt et glass vin Litt elsk i dag, skatteoppgjøret er som forventet og venter en god slump med penger inn på kontoen Ahhhh... det var godt å få ut litt gruff!
Patetica fåkksi Skrevet 24. juni 2013 #12 Skrevet 24. juni 2013 Jeg fikk fem på den jævla føkkings faens engelsken for helsike helvete! Den skriftlige, that is. Fikk seks på den muntlige, samt seks på den tredje eksamenen jeg tok. Altså, seks, seks, fem. FEM for helvetes satans bollemusfittefaenføkk. Bortsett fra det elsker jeg livet.
Gjest sug lut Skrevet 24. juni 2013 #13 Skrevet 24. juni 2013 Jeg fikk fem på den jævla føkkings faens engelsken for helsike helvete! Den skriftlige, that is. Fikk seks på den muntlige, samt seks på den tredje eksamenen jeg tok. Altså, seks, seks, fem. FEM for helvetes satans bollemusfittefaenføkk. Bortsett fra det elsker jeg livet. Kondolerer. Det kan skje den beste.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. juni 2013 #14 Skrevet 24. juni 2013 Jeg fikk fem på den jævla føkkings faens engelsken for helsike helvete! Den skriftlige, that is. Fikk seks på den muntlige, samt seks på den tredje eksamenen jeg tok. Altså, seks, seks, fem. FEM for helvetes satans bollemusfittefaenføkk. Bortsett fra det elsker jeg livet. Skjønner jo at du ikke er en femmer av natur, men det er jo fortsatt en bra karakter? Høy måloppnåelse der..
ms.Pond Skrevet 24. juni 2013 #15 Skrevet 24. juni 2013 Symp til deg Fru Hottentott, men husk at selvangivelse levert på overtid er bedre enn ikke levert i det hele tatt. Trodde også at man som e-bruker kunne la det hele seile sin egen sjø og bare vente på penger inn på konto fra den digre overbetalinga man selvsagt har utført i året som gikk. Snodig, da skjønner jeg ikke hva som skal være fordelen med å levere på nett. Mandagshat? Tja, jeg kan vel nevne at jeg har blåst av en haug (haug!) med penger jeg ikke har på et massivt Desigual-salg på nett. Men om det er hat? Tja, ikke når pakken kommer, men kanskje fram til neste lønning (som virker evig lenge tiil akkurat nå). Lukter en skjennepreken fra gubben i kveld, men det stilner nok når han ser hvor lekker jeg blir (hah!)..... Mandagselsk: Har fått med meg det siste av finværet siden jeg frivillig tok på meg senvakt i dag, og har dermed kunnet sitte ute og spise is i sola. Det er meldt herje tordenvær til kvelds, så nå skal jeg ut og steke svoren litt til før jobb Stor, solbrent klem til alle vakre kranglerne i dag Vet ikke om din mann er som min, men om jeg ville ha fokus bort fra å ha brukt masse penger, så hadde jeg heller stilt naken enn i fine kjoler.. forresten jeg straffes evig for å ha kjøpt ny bil. Uten at jeg lar det gå inn på meg. Og det er vel ikke så alvorlig ment heller tror jeg. Det som også funker på en odelsgutt er å hoppe i høyet... Bokstavelig talt! Helt bilhøye summer er det riktigtnok ikke snakk om, da hadde det vært påkrevd med mye hopping, og sikkert naken også, på ubestemt tid. Men de mener det nok ikke så strengt disse mannfolka våre. Innerst inne tror jeg de er litt stolte av oss likevel, som vet å bruke penger på så fine ting
ms.Pond Skrevet 24. juni 2013 #16 Skrevet 24. juni 2013 Dagen i dag har vært et stort hat! Har kun sovet 2 timer i natt, og er trøtt og gretten. Kollegaen min er syk og vår faste vikar er på ferie, ergo jeg må ha tak i vikarbyrået, ringer 06.00 og får beskjed på svarer at de ikke åpner før 7.30! Ringer inn da og får beskjed om at svareren er feil og at de åpner 06.30.... Trenger vikar fra 08.00, men pga "jeg ringte så sent" så er det vanskelig å få tak i folk, får beskjed om at jeg får vikar 9.30. Ok, jobber rævva av meg så det meste er klart til vikaren kommer. 9.50 ringer de å sier at vikaren er "litt forsinket" Meg på lavt blodsukker og kritisk lavt koffeinnivå eksploderer og ber dem i å bare glemme ordren, jeg skal ikke ha noen vikar som ikke kan forholde seg til avtalt tid. Får heldigvis god hjelp fra snille kollegaer fra andre avdelinger som også sørger for å holde blodsukker og koffeinnivået mitt intakt. Bytter ut dagens planlagte joggetur med power-nap på banen. Mannen har dratt ut på et eller annet møte og det passer meg bra i dag, bare å vente på at det er leggetid for ungene. Vurderer sterkt et glass vin Litt elsk i dag, skatteoppgjøret er som forventet og venter en god slump med penger inn på kontoen Ahhhh... det var godt å få ut litt gruff! Kjære vene (eller som de sier her oppe: O hæv!) for en dag. Du fortjener både vinglasset og hver krone som kommer på kontoen din! Kos deg klekkelig med begge deler
frk Nilsen Skrevet 24. juni 2013 #17 Skrevet 24. juni 2013 Dagen i dag har vært et stort hat! Har kun sovet 2 timer i natt, og er trøtt og gretten. Kollegaen min er syk og vår faste vikar er på ferie, ergo jeg må ha tak i vikarbyrået, ringer 06.00 og får beskjed på svarer at de ikke åpner før 7.30! Ringer inn da og får beskjed om at svareren er feil og at de åpner 06.30.... Trenger vikar fra 08.00, men pga "jeg ringte så sent" så er det vanskelig å få tak i folk, får beskjed om at jeg får vikar 9.30. Ok, jobber rævva av meg så det meste er klart til vikaren kommer. 9.50 ringer de å sier at vikaren er "litt forsinket" Meg på lavt blodsukker og kritisk lavt koffeinnivå eksploderer og ber dem i å bare glemme ordren, jeg skal ikke ha noen vikar som ikke kan forholde seg til avtalt tid. Får heldigvis god hjelp fra snille kollegaer fra andre avdelinger som også sørger for å holde blodsukker og koffeinnivået mitt intakt. Bytter ut dagens planlagte joggetur med power-nap på banen. Mannen har dratt ut på et eller annet møte og det passer meg bra i dag, bare å vente på at det er leggetid for ungene. Vurderer sterkt et glass vin Litt elsk i dag, skatteoppgjøret er som forventet og venter en god slump med penger inn på kontoen Ahhhh... det var godt å få ut litt gruff! Kjære vene (eller som de sier her oppe: O hæv!) for en dag. Du fortjener både vinglasset og hver krone som kommer på kontoen din! Kos deg klekkelig med begge deler Kommer fra bartebyen, det kom noen lokale gloser i løpet av dagen ja
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 24. juni 2013 #18 Skrevet 24. juni 2013 Jeg skal være så ekkel og si at jeg ikke kommer på et eneste hat denne flotte mandagen. Jeg har tilbrakt store deler av dagen i sengen med pcen på fanget og hundrevis av YouTube klipp. Ettersom jeg jobbet ræva av meg i forrige uke benytter jeg meg av å ta ut de timene i fritid. Så jeg skal kun på jobb på torsdag denne uken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå