Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 God morgen alle sammen! Skal kjøre ca.70 mil med en 3 åring i bilen som blir veldig bilsyk på svingete vei. De første 10 milene sørover, og de siste 10 milene nordover på retur, er berg- og dalbane og hun kaster opp noe så voldsomt (snakker om 7-10 ganger). Tenkte å prøve reisesyketabletter, men jeg har ingen erfaring med dette. Noen her som kan noe om det og som kan komme med noen anbefalinger? Anonymous poster hash: 10a26...141
Superdolly Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Mitt bilsyke barn har brukt Postafen i alle år. Gi tablettene ca en halvtime før avreise, da fungerer det best. Men nå har jeg kjøpt reisesykearmbånd på apoteket, og vi har droppet tablettene. Det fungerer helt supert for mitt barn.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Mitt bilsyke barn har brukt Postafen i alle år. Gi tablettene ca en halvtime før avreise, da fungerer det best. Men nå har jeg kjøpt reisesykearmbånd på apoteket, og vi har droppet tablettene. Det fungerer helt supert for mitt barn. Takk for svar! Hvordan fungerer reisesykearmbånd? Kunne Googlet, men når du først er her og har erfaring Anonymous poster hash: 10a26...141
Superdolly Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Det er som en bred strikk med en liten "knapp" på innsiden. Den knappen skal presse på et bestemt pukt på undersiden av håndleddet, og det følger med en beskrivelse av hvordan du setter dem på for å treffe riktig punkt. Det jeg synes er det beste med dem, er at de er bivirkningsfrie. Ungene blir ikke trøtte og slappe og påvirket på noen måte. Det viktig at de får sitte i fred, sånn at de presser på riktig sted hele turen. Dersom barnet ditt er lite og ikke forstår, og kanskje tar dem av eller snurrer på dem, vil de ikke virke. De må få sitte der i fred. De sitter forholdsvis stramt, så de flytter seg ikke sv seg selv. Akkurat hvordan og hvorfor de virker, aner jeg ikke. Men det skader jo ikke å prøve.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Det er som en bred strikk med en liten "knapp" på innsiden. Den knappen skal presse på et bestemt pukt på undersiden av håndleddet, og det følger med en beskrivelse av hvordan du setter dem på for å treffe riktig punkt. Det jeg synes er det beste med dem, er at de er bivirkningsfrie. Ungene blir ikke trøtte og slappe og påvirket på noen måte. Det viktig at de får sitte i fred, sånn at de presser på riktig sted hele turen. Dersom barnet ditt er lite og ikke forstår, og kanskje tar dem av eller snurrer på dem, vil de ikke virke. De må få sitte der i fred. De sitter forholdsvis stramt, så de flytter seg ikke sv seg selv. Akkurat hvordan og hvorfor de virker, aner jeg ikke. Men det skader jo ikke å prøve. Snedig opplegg og det høres bra ut, men til mi snuppa som plukker og fikler på alt så spørs det om det vil fungere Tror jeg satser på tablettene du anbefalte i år og ser hvordan det fungerer. Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: 10a26...141
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå