Gå til innhold

Clearblue - svaksvak strek, bilde..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette en av de berømte testene som viser strek selv om man ikke er gravid? Tok denne i dag, kan så vidt skimte en strek, vet ikke om dere ser det på bilde.

Det er ikke en synålstrek, den er like tjukk som den andre..

Anonymous poster hash: 8598c...107

post-42-0-57805100-1372057813_thumb.jpg

post-42-895719_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var gravid, men jeg testet 3+4, vet ikke når ikm er for deg? :)

Skrevet

Det tror jeg ikke. Jeg tipper at du er gravid. :) Gratulerer!

Skrevet

ser bare en strek :/

Skrevet

Jeg ser den. Er du før IKM? Ta en ny om et par dager.

Skrevet

Helt klart en strek :-) ta en til i morgen tidlig, så blir den nok sterkere!

Skrevet

Er usikker på når jeg egentlig skal ha mensen (er ikke prøver), tror jeg egentlig venter mensen i morgen. Lagde et innlegg i går om stikkinger i magen.. Har en del tester hjemme, men drar hjem fra syden i morgen. Er like kvalm nå som da jeg var gravid sist, men får vel bare vente med å teste er par dager :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg ser strek. Sånn var mine når jeg testet før forventet mens. Men ta en når du er hjemme :)

Skrevet

Hver gang jeg har tatt cb test har det kommet slik strek. Uten at jeg har vært gravid:-/ desverre mange andre som opplever det også.

Anonymous poster hash: e60cb...4d0

Skrevet

Jeg får nesten bare vente et par dager, er ganske sikker på at jeg hadde el for to uker siden. Dog, det er bare basert på smerter i eggstokkene.. Jaja..

Gjest lemon-aid
Skrevet

Jeg ser en veldig svak strek, men prøv å vent noen dager med ny test, så skal du se den lyser blått neste gang ! Lykke til ;-)

Gjest sussie77
Skrevet

Ser helt klart en svak strek. :) Ta en ny igjen om et par dager eller i morgen.

Skrevet

Jeg er på mobil og ser en klar blå strek- Gratulerer!

Anonymous poster hash: 33e7a...faa

Skrevet

Skummelt, da må vi evt fremskynde en del planer, bla flytteplaner ;)

Skrevet

Ser positiv ut for meg den ja :) Er jo farge på streken så da er det jo ikke en skyggestrek heller :)

Gratulerer :)

Skrevet

Fikk kjøpt en annen type test de har her og måtte selvfølgelig teste i kveld. Liker ikke tanken på å ikke vite... Vel.. Hjalp ikke stort, så en antydning til en svak rosa strek på den (positiv). Får vente noen dager, hvis ikke mensen kommer før da :)

Skrevet

Jeg ser ingen strek dessverre. Ellers sier jeg som jeg pleier i slike diskusjoner: Vent til du skal ha mensen, og kommer den ikke på tida, så spander på deg clearblue digital. Der står det "gravid" eller "ikke gravid" i displayet.

Anonymous poster hash: 7d5a4...947
Skrevet

Jeg ser en strek ja. Men veldig svak. Kjøp de testene som det står gravid/ikke gravid På i morgen

Anonymous poster hash: 0654f...0f5

Skrevet

Jeg ser ingen strek dessverre. Ellers sier jeg som jeg pleier i slike diskusjoner: Vent til du skal ha mensen, og kommer den ikke på tida, så spander på deg clearblue digital. Der står det "gravid" eller "ikke gravid" i displayet.

Greia er at jeg håpet litt på svar som " sånn har jeg testet før, jeg var ikke gravid".. ;) og som sagt jeg vet ikke eksakt når jeg skal ha mensen. Men venter noen dager og ser an..

Skrevet

Jeg ser tydelig strek og min var akkurat sånn da jeg var gravid ;)

Skrevet

Greia er at jeg håpet litt på svar som " sånn har jeg testet før, jeg var ikke gravid".. ;) og som sagt jeg vet ikke eksakt når jeg skal ha mensen. Men venter noen dager og ser an..

Beklager at jeg svarte litt annerledes enn du håpte ;) Uansett, flertallet her mener jo du er gravid, og hvis det er det du ønsker å være, så håper jeg selvsagt de har rett! Lykke til :)

Skrevet

Beklager at jeg svarte litt annerledes enn du håpte ;) Uansett, flertallet her mener jo du er gravid, og hvis det er det du ønsker å være, så håper jeg selvsagt de har rett! Lykke til :)

Hehe, du gjorde jo egentlig ikke det.. ;) Akkurat nå vet jeg ikke hva jeg vil, planen var jo å vente et år til. Men er jeg gravid blir vi jo glade da og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...