Gå til innhold

Spørsmål til en frisør.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ofte plaget av en ting i forhold til håret mitt. I perioder blir håret rundt krona på toppen helt klissete. Akkurat som om det er skikkelig fett. Det går ikke bort selv om jeg vasker håret. Jeg har prøvd alt. Altså mange forskjellige shampoer, balsam, vanlig dusjsåpe, vanlig håndsåpe. Ingenting hjelper når det er sånn. Og plutselig er problemet vekk i noen måneder. Også kommer det igjen. Nå har jeg hatt det sånn i over 1 uke.

Dette er ikke moro da det ser fett ut :(   Hva kommer dette av?

Anonymous poster hash: 5b46e...68f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke frisør, men har hatt problemet du beskriver. Fikk dette første gang under graviditet og hatt det et par ganger etterpå. Min frisør sier at det er hormonellt. Jeg bruker nå clear scalp fra wella en gang i uken og hydrate shampoo ellers. Problemet forsvant etter jeg begynte med dette.

Skrevet

Og ja, i begynnelsen vaska jeg med clear scalp hver dag, på under en uka var svineriet borte :)

Skrevet

hydrate shampo? Er det navnet på en spesiell shampo? Får kanskje gå til en frisørsalong og få spesialshampo. Er gravid nå, men har hatt dette før jeg ble gravid og. Men mulig det heøe startet etter første graviditeten på meg.

HI

Skrevet

Jeg hadde det sånn når jeg sluttet med ammingen. Kjøpte meg en detox-shampo på salongen og etter et par ganger med skikkelig vask var det borte. Fikk høre at det var hormonelt.

Anonymous poster hash: 87a9f...d1a

Skrevet

hydrate shampo? Er det navnet på en spesiell shampo? Får kanskje gå til en frisørsalong og få spesialshampo. Er gravid nå, men har hatt dette før jeg ble gravid og. Men mulig det heøe startet etter første graviditeten på meg.

HI

Ja det er en shampo fra wella :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...