Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Er gift med en mann på 6. året, har tre barn, hus, biler, hund og katt, og burde sikkert være lykkelig! Har jo egentlig vært nettopp det, helt til jeg forelska meg så inni granskauen i ei dame! Har ikke vært skikkelig forelska siden tenårene, og følelsen er så deilig, om enn noe forbudt... Det bobler i meg bare av å tenke på henne, og jeg, som alltid har tenkt på meg selv som hetero drømmer om henne (på alle måter) både natt og dag! Anonymous poster hash: e348a...fef
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Er du villig til å ofre alt du har for dette, er det vel bare å kjøre på? Anonymous poster hash: e348a...fef
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Alle vil jo føle seg forelska i blant gjennom livet selv om en er gift. kan du ikke bare nyte følelsen..du trenger jo ikke leve dem ut .. men kommer jo litt anpå hvor mye det du har egentlig betyr for deg og om det er noe hold i en framtid med hun du er forelska i.. Anonymous poster hash: f8bb2...08b
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Denne damen er hun hetro, homofil eller bifil? Er hun singel? Har hun noen interesse for deg i så måte? Alle kan bli stormende forelsket innimellom, det kan også være en litt virkelighetsflukt og ikke være noe der annet en litt trengt spenning for hverdagen. Om du ellers har hatt det godt med mannen din ville jeg ha kuttet litt på kontakten med denne damen, konsentrert meg om å gjøre ting med mannen og prøvd å få det hele på avstand for å se om følelsene avtar. Og jeg ville tenkt meg nøye om i forhold til hva jeg hadde vært villig til og ofre. Sett begge sider av det både om det ender i et forhold med denne damen og om det ender med deg alene, uten mannen og uten denne damen. Anonymous poster hash: 851b9...dd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå