Gå til innhold

Hvilken sportsvogn er størst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har emmaljunga mondial nå, special edition vogn.

I den så ligger han med hodet helt oppi kanten, og bena hengende ut på siden av fotbrettet.

Akkurat nå bruker vi vogn kun når vi skal gå tur når han er våken. Formiddagshvilen tar han inne i sengen sin.

Men, til høsten skal han i barnehage (han blir snart 2år) og må sove i vogn der.

Er det noen som har tips til hvilke vogner som har litt større plass enn vognen jeg allerede har? Tenker at det må være plass til en høstpose etterhvert også.

Det er godt mulig at barnehagen har noen mulighet for inne-soving, men har ennå ikke fått noe skriftlig fra de, eller vært der på omvisning, så enn så lenge forbereder jeg meg på soving

Anonymous poster hash: 53708...3e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TFK.

Den sportsdelen er så stor at jeg nesten får plass i den.

Skrevet

Tfk

Simo er også stor.

Brukte en Simo som sovevogn i bhg til eldste, ham kuttet dagsoving rett etter tre år og han passer fortsatt den. Da var han 97-98 cm

Skrevet

Simovognene er veldig gode sovevogner! :)
Finner helt greie simovogner til 500 kr på finn.no.

Anonymous poster hash: d8379...7b5
Skrevet

I liggemål er simo sin sportsdel (kombi/duo) like lang som emmaljunga sin. Ingen forskjell altså.. Samme med brio sin kombi/duo sportsdel. Tfk er en av de største, men 3 hjuling er vel kanskje ikke så trygt i bhg... Simo har en sportstrille (den med fire faste hjul). Den skal visst være romsligere enn sportsdelen på kombi/ duo vogna. Ville vel kanskje letet litt på finn.no etter den. Har ihvertfall lest at den skal være ypperlig som sovevogn :)

Anonymous poster hash: f3366...894

Skrevet

TFK

Har aldri opplevd at den har kantet, eller at den er ustabil. 

Når de er gamle nok til å gå inn og ut av vognen selv er den tryggere og lettere å komme ut av siden den er så lav.. Den er dessuten liten sammenlagt

Anonymous poster hash: 44109...0a5
Skrevet (endret)

TFK. Vi hadde Mondial til eldste og kan bekrefte at TFK'en er mye større og passer til soving for lange barn.

Husk å låse fronthjulet når barnet sover i vogna, så skal den være stødig.

Endret av Poetica von Tryll
  • 2 uker senere...
Skrevet

TFK. Har hatt MANGE vogner, og ingen slår denne mtp plass til barnet. Har en lang gutt som ikke lenger har plass i simo, emmaljunga, mountain buggy, city elite når han skal sove(beina blir hengene utenfor eller stanger med hodet). TFK har han god plass i. Elsker at man kan regulere fotbrettet på vogna! Det skal sies at jeg ikke liktede eldre utgvene av TFK like godt som 2013 modellen. Hadde en fra 2008,som jeg kvittet meg fort med..

Vil anbefale deg TFK:-)

Anonymous poster hash: b578f...1ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...