Gå til innhold

Er jeg alene om å tenke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Hvis jeg ocerlever fødselen, så skal jeg...."

Venter andre barnet.

Anonymous poster hash: dd254...535

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*overlever

Skrevet

Jeg har tenkt at det umulig kan gå like bra på andre fødselen som på første. Og at det kanskje er en risikosport å føde, eller å spille russisk rulett. Det skal lite til for at noe går galt, og det kan ha store konsekvenser for mor og barn. Skremmende engentlig. Men så prøver jeg å se for meg at det er tusenvis av kvinner som føder barn hver eneste dag, og at for de aller fleste så går det veldig bra! Får bare satse på at jeg havner i den kategorien og at kroppen fortsatt vet hva den skal gjøre når den tiden kommer. Tror tankemønsteret og innstillingen kan ha vel så mye å si for en vellykket fødsel, så jeg må jobbe litt fremover tror jeg ;) 

Anonymous poster hash: f2773...7b6
Skrevet

Hmmm, virker sånn :P

Skrevet

Jeg håper det går bra med både meg og barnet under fødselen. Jeg prøver å tenke at det går bra i de fleste tilfellene, men jeg er så redd for å ikke komme inn til føden tidsnok. Sist dro jeg inn for en sjekk før jeg hadde 5 minutter mellom hver rie og når jeg kom inn var hjertelyden til babyen veldig dårlig så alt gikk veldig fort når jeg kom inn. Denne gangen er jeg så redd for at jeg skal sitte hjemme å tro at alt er bra også er hjertelyden dårlig og jeg skulle egentlig vært på føden... Er også redd for alt som kan skje meg under en fødsel. Denne gangen har jeg jo ett barn hjemme også.

Anonymous poster hash: 46752...6eb

Skrevet

Jeg er mer redd for svangerskapet enn fødselen, men det er helst fordi jeg hadde eklampsi i første svangerskap og fordi jeg ikke merket det før jeg var veldig alvorlig syk. Så med andre baby følte jeg hele tiden at jeg ikke kom til å overleve. Men det gjorde jeg:)

Anonymous poster hash: fbf28...d36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...