Gå til innhold

Symptomer


lica86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min er relativt slapp gitt. Og begynner å bli småuggen om morningene. Og luktesansen er helt utrolig skjerpet! Skikkelig irriterende å kjenne bæsjebleier på mange meters avstand:S Din da:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Ja, det med luktesansen er noe snodige greier! Jeg måtte vaske kjøleskapet og alle søppelkassene her i dag, selv om jeg akkurat har vasket der :-p Ellers er jeg også ganske sliten. Står opp mange ganger om natten for å tisse, og det synes jeg egentlig er verst! Har hatt et par episoder hvor jeg har begynt å gråte uten at det egentlig er noe å gråte for! Litt skremmende egentlig! Dama på posten pratet litt hardt til meg, så da jeg satte meg i bilen begynte jeg å gråte som bare det! Haha!  Tror det kan bli noen festlige måneder fremover :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har hatt kjempevonde pupper, som endelig ser ut til å gi seg etter å ha vokst minst en størrelse :-P ellers er jeg mye mer svimmel og kvalm denne gangen. Og fryktelig sliten og trøtt, veldig glad jeg har ferie nå. Håper de værste symptomene har gitt seg til jeg begynner i jobb igjen i august. Med nummer en hadde jeg mye vondt i ryggen, men bortsett fra det ingen fysiske plager, bare mye problemer med hormonene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vannvittig ømme pupper. Kvalmen har begynt å avta nå. Går inn i uke 12 i dag, så ikke så lenge igjen, før jeg kan kaste meg over i 2 runde :-) Ellers så kunne jeg sikkert ha sovet hele døgnet. Men med to barn på 2 og 6 år, så må jeg holde meg litt våken også. heldigvis har jeg en mann som stiller veldig opp om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...