Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Har ei venninne som jeg har tatt i løgn flere ganger nå. Alt fra små hvite til ganske store. Jeg skjønner ikke helt poenget med alle disse løgnene, hva hun oppnår med det. Har også etterhvert funnet ut at jeg overhodet ikke kan stole på henne. Hun forteller videre ALT man sier til henne, smører tykt på og finner på ting underveis alt etter hvem hun snakker med. Jeg fant jo ut dette relativt fort, så forteller aldri noe av betydning til henne. Men er utrolig slitsomt å hele tiden må passe på hvert ord man sier, og uansett hva hun forteller må man dobbelt sjekke det. Men nå har jeg dessverre vært litt uforsiktig. Vi ble enig om en ting som involverer flere mennesker, jeg satte i gang og disse folkene er nå involvert. Jeg kontakter denne "venninnen" min igjen, og hun sier nå at dette har hun ALDRI vært med på...! Så nå sitter jeg her som en fjott... Føler meg skikkelig dum som ikke sørget for en backup plan, ett bevis på at hun var enig eller noe. Jeg VET jo hvordan hun er! Nå må jeg kontakte alle folkene og avlyse alt. Er ingen stor krise, bare jeg som føler meg urteit Anonymous poster hash: 79e2e...7f1
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 ? Dette var det ikke lett å få noe fornuftig ut av... Og hvorfor er dere egentlig venner lurer jeg på? Anonymous poster hash: e8b9d...34c
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Hehe skjønner det ikke var lett å forstå dette, var bare jeg som ble så frustrert her. Rabla ned min frustrasjon i full fart Vi er "venner" fordi vi har masse felles venner og vi har samme fritidsaktiviteter. Dama er full av liv og fart og er derfor en morsom person å være sammen med, men lyver og sladder altså hele tiden slik at jeg forteller ikke personlige ting til henne. Vi avtalte en ting sammen (vil ikke si hva, men dikter opp noe nå) Vi avtalte en grillfest sammen, jeg inviterte masse folk og organiserte endel til denne festen. Ringer så til venninnen min, hun sier nå at hun ALDRI har avtalt noen grillfest med meg! Jeg sitter her og føler meg dum fordi jeg nå må avlyse hele grillfesten Skjønner? Er som sagt ingen stor fare, bare jeg som ble sur. Mest på meg selv Og jeg føler meg utrolig utrolig dum... Anonymous poster hash: 79e2e...7f1
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Hehe skjønner det ikke var lett å forstå dette, var bare jeg som ble så frustrert her. Rabla ned min frustrasjon i full fart Vi er "venner" fordi vi har masse felles venner og vi har samme fritidsaktiviteter. Dama er full av liv og fart og er derfor en morsom person å være sammen med, men lyver og sladder altså hele tiden slik at jeg forteller ikke personlige ting til henne. Vi avtalte en ting sammen (vil ikke si hva, men dikter opp noe nå) Vi avtalte en grillfest sammen, jeg inviterte masse folk og organiserte endel til denne festen. Ringer så til venninnen min, hun sier nå at hun ALDRI har avtalt noen grillfest med meg! Jeg sitter her og føler meg dum fordi jeg nå må avlyse hele grillfesten Skjønner? Er som sagt ingen stor fare, bare jeg som ble sur. Mest på meg selv Og jeg føler meg utrolig utrolig dum... Anonymous poster hash: 79e2e...7f1 Har møtt på enkelte personer som er slik du beskriver, men også personer som påstår at andre lyver fordi de selv mangler kunnskaper og/ eller synes noe de forteller høres rart ut. Ingen av delene er noen jeg ønsker å være nære venner med.... Er du sikker på at dere avtalte dette, så har hun har vel ombestemt seg da, og er for feig til å si det eller har store problemer med hukommelsen. Men hvorfor skulle du ønske at du hadde "bevis"? (Det heter forresten et bevis, ikke ett bevis..). Hva skulle du liksom bruke det til? Skjemme henne ut for resten av vennekretsen slik at du slapp å føle deg dum ? Anonymous poster hash: e8b9d...34c
Gjest Morn du Skrevet 23. juni 2013 #6 Skrevet 23. juni 2013 Går vel an å gjennomføre "grillfesten" uten venninna?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #7 Skrevet 23. juni 2013 Går vel an å gjennomføre "grillfesten" uten venninna? Ja, det er en annen sak. Omtrent uansett hva det er som likner, så må det da gå an å gjøre det uten henne? Anonymous poster hash: e8b9d...34c
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #8 Skrevet 23. juni 2013 Hvorfor må du avlyse? Anonymous poster hash: cce5c...a2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå