Gå til innhold

Hehe, fotballfrue


Anbefalte innlegg

Skrevet

skriver at hun gleder seg mest til å få former i svangerskapet. heheheh



Anonymous poster hash: e3b8c...fe9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor "he he"?



Anonymous poster hash: 98431...9ed
Skrevet

Ja, det lo jeg av også. Hele livet går ut på å være mager, og nå plutselig er det hurra? 
Så teit.



Anonymous poster hash: b1827...33d
Skrevet

syns rett og slett det var en komisk uttalelse. lyver så hun tror det selv.



Anonymous poster hash: e3b8c...fe9
Skrevet

 

Ja, det lo jeg av også. Hele livet går ut på å være mager, og nå plutselig er det hurra? 

Så teit.

 

Anonymous poster hash: b1827...33d

 

Hvorfor er det teit? Gravidformer er da noe helt annet enn utrent og feit slik folk flest er... Man kan være stram i kroppen og ha flotte gravidformer.

 

Anonymous poster hash: 9e4cf...909

Skrevet

Helt ærlig så synes jeg de vakreste gravide er de med ganske normale kropper i utgangspunktet. Ikke syltynne og muskuløse, med struttemage, det minner mer om sulteofrene i Afrika som får sånne oppblåste mager. Forferdelig :(

 

Anonymous poster hash: 9a5be...bb5

Skrevet

 

Ja, det lo jeg av også. Hele livet går ut på å være mager, og nå plutselig er det hurra?

Så teit.

 

Anonymous poster hash: b1827...33d

Det er jo ganske stor forskjell på å være tykk og gravid, vet du. Kanskje hun gleder seg til å føle at kroppen forandrer seg og gjør seg klar til å bære frem et barn? At hun kan tillate seg å nyte at magen vokser og slipper å holde den inn hele tiden.

 

Hvorfor så ondskapsfull?

 

Anonymous poster hash: 2b6e5...db9

Skrevet

 

Ja, det lo jeg av også. Hele livet går ut på å være mager, og nå plutselig er det hurra?

Så teit.

 

Anonymous poster hash: b1827...33d

Det er jo ganske stor forskjell på å være tykk og gravid, vet du. Kanskje hun gleder seg til å føle at kroppen forandrer seg og gjør seg klar til å bære frem et barn? At hun kan tillate seg å nyte at magen vokser og slipper å holde den inn hele tiden.

 

Hvorfor så ondskapsfull?

 

Anonymous poster hash: 2b6e5...db9

 

 

Jeg er da ikke ondskapsfull?

Og det er da mange stopp mellom mager og feit? Mannen syns jo Beyonce er feit, så sier jo litt om kroppsfokuset deres. Personlig syns jeg normalvektige er penest som gravide.

 

Anonymous poster hash: b1827...33d

Skrevet

 

 

Ja, det lo jeg av også. Hele livet går ut på å være mager, og nå plutselig er det hurra? 

Så teit.

 

Anonymous poster hash: b1827...33d

 

Hvorfor er det teit? Gravidformer er da noe helt annet enn utrent og feit slik folk flest er... Man kan være stram i kroppen og ha flotte gravidformer.

 

Anonymous poster hash: 9e4cf...909

 

 

Ja, selvfølgelig. Er man ikke mager som hun er så er man selvfølgelig feit og utrent.

Det er jo INGEN mellomting mener jeg...  :rolleyes:

 

Anonymous poster hash: b1827...33d

Skrevet

 

 

 

Ja, det lo jeg av også. Hele livet går ut på å være mager, og nå plutselig er det hurra? 

Så teit.

 

Anonymous poster hash: b1827...33d

 

Hvorfor er det teit? Gravidformer er da noe helt annet enn utrent og feit slik folk flest er... Man kan være stram i kroppen og ha flotte gravidformer.

 

Anonymous poster hash: 9e4cf...909

 

 

Ja, selvfølgelig. Er man ikke mager som hun er så er man selvfølgelig feit og utrent.

Det er jo INGEN mellomting mener jeg...  :rolleyes:

 

Anonymous poster hash: b1827...33d

 

 

Jeg ser ikke at hun er mager, jeg synes hun er slank. Ikke at man er feit om man veier litt mer enn henne, men synes ikke hun er sykelig eller stygt tynn. Og at de fleste er dvaske og småfeite er jo sant om man ser seg rundt, selv om man nok kan veie minst 10 kilo mer enn Caroline før man havner i den kategorien.

 

Anonymous poster hash: 9e4cf...909

Skrevet

 

 

 

 

Ja, det lo jeg av også. Hele livet går ut på å være mager, og nå plutselig er det hurra? 

Så teit.

 

Anonymous poster hash: b1827...33d

 

Hvorfor er det teit? Gravidformer er da noe helt annet enn utrent og feit slik folk flest er... Man kan være stram i kroppen og ha flotte gravidformer.

 

Anonymous poster hash: 9e4cf...909

 

 

Ja, selvfølgelig. Er man ikke mager som hun er så er man selvfølgelig feit og utrent.

Det er jo INGEN mellomting mener jeg...  :rolleyes:

 

Anonymous poster hash: b1827...33d

 

 

Jeg ser ikke at hun er mager, jeg synes hun er slank. Ikke at man er feit om man veier litt mer enn henne, men synes ikke hun er sykelig eller stygt tynn. Og at de fleste er dvaske og småfeite er jo sant om man ser seg rundt, selv om man nok kan veie minst 10 kilo mer enn Caroline før man havner i den kategorien.

 

Anonymous poster hash: 9e4cf...909

 

 

Deg om det. Jeg ville kalt henne mager. Og det skal nok mer enn 10 kilo for å bli småfeit. Virker som du har like forkvaklet syn på kropp som henne.

 

Anonymous poster hash: b1827...33d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...