Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 skriver at hun gleder seg mest til å få former i svangerskapet. heheheh Anonymous poster hash: e3b8c...fe9
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 Hvorfor "he he"? Anonymous poster hash: 98431...9ed
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Ja, det lo jeg av også. Hele livet går ut på å være mager, og nå plutselig er det hurra? Så teit. Anonymous poster hash: b1827...33d
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 syns rett og slett det var en komisk uttalelse. lyver så hun tror det selv. Anonymous poster hash: e3b8c...fe9
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Ja, det lo jeg av også. Hele livet går ut på å være mager, og nå plutselig er det hurra? Så teit. Anonymous poster hash: b1827...33d Hvorfor er det teit? Gravidformer er da noe helt annet enn utrent og feit slik folk flest er... Man kan være stram i kroppen og ha flotte gravidformer. Anonymous poster hash: 9e4cf...909
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #6 Skrevet 23. juni 2013 Helt ærlig så synes jeg de vakreste gravide er de med ganske normale kropper i utgangspunktet. Ikke syltynne og muskuløse, med struttemage, det minner mer om sulteofrene i Afrika som får sånne oppblåste mager. Forferdelig Anonymous poster hash: 9a5be...bb5
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #7 Skrevet 23. juni 2013 Ja, det lo jeg av også. Hele livet går ut på å være mager, og nå plutselig er det hurra? Så teit. Anonymous poster hash: b1827...33d Det er jo ganske stor forskjell på å være tykk og gravid, vet du. Kanskje hun gleder seg til å føle at kroppen forandrer seg og gjør seg klar til å bære frem et barn? At hun kan tillate seg å nyte at magen vokser og slipper å holde den inn hele tiden. Hvorfor så ondskapsfull? Anonymous poster hash: 2b6e5...db9
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #8 Skrevet 23. juni 2013 Ja, det lo jeg av også. Hele livet går ut på å være mager, og nå plutselig er det hurra? Så teit. Anonymous poster hash: b1827...33d Det er jo ganske stor forskjell på å være tykk og gravid, vet du. Kanskje hun gleder seg til å føle at kroppen forandrer seg og gjør seg klar til å bære frem et barn? At hun kan tillate seg å nyte at magen vokser og slipper å holde den inn hele tiden. Hvorfor så ondskapsfull? Anonymous poster hash: 2b6e5...db9 Jeg er da ikke ondskapsfull? Og det er da mange stopp mellom mager og feit? Mannen syns jo Beyonce er feit, så sier jo litt om kroppsfokuset deres. Personlig syns jeg normalvektige er penest som gravide. Anonymous poster hash: b1827...33d
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #9 Skrevet 23. juni 2013 Ja, det lo jeg av også. Hele livet går ut på å være mager, og nå plutselig er det hurra? Så teit. Anonymous poster hash: b1827...33d Hvorfor er det teit? Gravidformer er da noe helt annet enn utrent og feit slik folk flest er... Man kan være stram i kroppen og ha flotte gravidformer. Anonymous poster hash: 9e4cf...909 Ja, selvfølgelig. Er man ikke mager som hun er så er man selvfølgelig feit og utrent. Det er jo INGEN mellomting mener jeg... Anonymous poster hash: b1827...33d
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #10 Skrevet 23. juni 2013 Ja, det lo jeg av også. Hele livet går ut på å være mager, og nå plutselig er det hurra? Så teit. Anonymous poster hash: b1827...33d Hvorfor er det teit? Gravidformer er da noe helt annet enn utrent og feit slik folk flest er... Man kan være stram i kroppen og ha flotte gravidformer. Anonymous poster hash: 9e4cf...909 Ja, selvfølgelig. Er man ikke mager som hun er så er man selvfølgelig feit og utrent. Det er jo INGEN mellomting mener jeg... Anonymous poster hash: b1827...33d Jeg ser ikke at hun er mager, jeg synes hun er slank. Ikke at man er feit om man veier litt mer enn henne, men synes ikke hun er sykelig eller stygt tynn. Og at de fleste er dvaske og småfeite er jo sant om man ser seg rundt, selv om man nok kan veie minst 10 kilo mer enn Caroline før man havner i den kategorien. Anonymous poster hash: 9e4cf...909
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #11 Skrevet 23. juni 2013 Ja, det lo jeg av også. Hele livet går ut på å være mager, og nå plutselig er det hurra? Så teit. Anonymous poster hash: b1827...33d Hvorfor er det teit? Gravidformer er da noe helt annet enn utrent og feit slik folk flest er... Man kan være stram i kroppen og ha flotte gravidformer. Anonymous poster hash: 9e4cf...909 Ja, selvfølgelig. Er man ikke mager som hun er så er man selvfølgelig feit og utrent. Det er jo INGEN mellomting mener jeg... Anonymous poster hash: b1827...33d Jeg ser ikke at hun er mager, jeg synes hun er slank. Ikke at man er feit om man veier litt mer enn henne, men synes ikke hun er sykelig eller stygt tynn. Og at de fleste er dvaske og småfeite er jo sant om man ser seg rundt, selv om man nok kan veie minst 10 kilo mer enn Caroline før man havner i den kategorien. Anonymous poster hash: 9e4cf...909 Deg om det. Jeg ville kalt henne mager. Og det skal nok mer enn 10 kilo for å bli småfeit. Virker som du har like forkvaklet syn på kropp som henne. Anonymous poster hash: b1827...33d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå