Ziiona Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Jeg var inne til legevakta i går og fikk påvist nyreneknenbetennelse. Er det noen her som har hatt dette, og som kan fortelle hvor lang tid det gikk før smertene ble borte etter oppstart av pencillin?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 Har hatt det en gang. Lå på sykehus i en uke med morfin. Har aldri hatt så vondt i hele mitt liv og det var tusen ganger verre enn å føde. Stakkars deg God bedring!!!! Anonymous poster hash: d6ce3...0d6
Tråddreper Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Jenta mi hadde det for en stund tilbake. Var 8mnd gammal da. Fekk antibiotika og begynte å bli segselv igjen etter 3 dager.
Ziiona Skrevet 24. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2013 Det er ikke akkurat noe behagelig, men ibux og paracet hjemover når det river i som verst. Satser på at ting roer seg ila dagen, og at ting blir bedre til i morgen da Takk for svar dere to
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Blir veldig fort bedre med penicillin! Et par-dager så er det mye bedre! Anonymous poster hash: ef35b...ae6
oslofrk Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 Hvor kjapt medisinen virker er litt individuelt.. Drikk masse vann og hold deg varm rundt hoftene. Husk at det er lurt med kefir/yougert når du tar antibiotika. God bedring!!!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #7 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har hatt det flere ganger, og hver gang har det begynt å bli bedre etter et par dager. Jeg syns sådan at det ikke er så smertefullt, men mulig jeg har høy smerteterskel.. God bedring Anonymous poster hash: db0c0...7f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå