Gå til innhold

Pris, Las Vegas.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det virkelig stemme at fly tur-retur Las Vegas koster over 20.000 for to voksne??! Milde himmel, dette blir en dyr tur.. :-/ Noen som vet hvor det eventuelt lønner seg å kjøpe flybilletter? Og mens jeg holder på, hva MÅ oppleves? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvis du bestiller i siste liten blir det gjerne så dyrt. Hvilken dato skal dere reise? Jo tidligere dere bestiller, jo rimeligere finner du billetter. Expedia og restplass er gode søkemotorer. I prinsippet bør det være mulig å finne billetter til rundt 7000 kroner per person, men det fordrer jo at dere bestiller i god tid. De billigste flyreisene er å finne på tirsdager/onsdager, dessuten bør du slette alt av leserlogg og cookies da systemet husker hva du søker på.

Ellers synes jeg at Las Vegas er en masete by. Reiser dere til USA kun for å oppleve Las Vegas? Ville heller ha hatt base i Los Angeles og så tatt noen dager i Las Vegas. Om sommeren er det ufattelig varmt i Las Vegas, i perioder oppi 50 grader (går ikke an å være ute). Du får fort din dose Las Vegas på noen dager (vært der flere ganger, snakker av erfaring):

Anonymous poster hash: 0f062...669
Skrevet

Nei, vi har ikke bestemt oss for dato enda. Vi sitter bare å drømmer i første omgang.. :P Vi har aldri vært i statene og har egentlig veldig lyst til å dra til Vegas, men kanskje bo litt utenfor? Takk for tips! Da vet jeg at det lønner seg å bestille i god tid i allefall.. :)

Skrevet

Ja, det lønner seg alltid å bestille på forhånd, da vil jeg si at du skal kunne få billetter til 14,000 for begge to til sammen. Hotell i Las Vegas er veldig billig for flotte hotell (5 stjerner). Jeg ville ikke hatt base i Las Vegas, nei, det blir fort masete i lengden. Det er klart det er morsomt å oppleve, men jeg anbefaler heller å ta noen dager der og heller oppleve andre deler av vestkysten. Hvis dere har to uker til rådighet vil jeg anbefale at dere har base i f.eks. Los Angeles, så har dere leiebil og kjører til Las Vegas, er dere noen dager og så flyr til San Francisco og opplever der før dere flyr hjem. På Expedia går det an å bestille flere billetter, samme på restplass, slik at man flyr inn til en by og hjem fra en annen.

God tur og lykke til med planleggingen!

Skrevet

Huff nei, to uker blir aaalt for lenge uten barn. :P Vi tenkte fem dager eller noe sånt vi? Men tusen takk for mange gode tips! Sjekket Ving nå, og noen måneder frem i tid var prisene slett ikke værst.

Tusen takk! :) Planleggingen er jo halve moroa! ;)

Skrevet

Jeg ville ikke ha bestilt via. Ving - dere sparer mye og vil få en mye bedre deal gjennom å bestille hotell og fly hver for seg. Fly er best å bestille enten gjennom Expedia eller Restplass, og hotell får du gode tilbud på på hotels.com

Jeg skjønner at to uker blir lenge uten barn, men jeg ville nok i hvert fall hatt åtte dager. Det går ca. 12-13 timer på reise (minimum) og så tar det en stund å omstille seg. New York på fem dager er en ting, det er jo mye nærmere Norge, men jeg ville nok hatt litt flere dager hvis dere reiser så langt som til Las Vegas.

Skrevet

På Continental/United kan du få priser nede i 8000 per person. Kan nok finne billigere på restplass og slike steder. 

Anonymous poster hash: 97f74...ed7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...