Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Hvilken forlovelsesring har dere? Er det kun dere som har ting, eller har mannen deres også en ring? Er det en nøytral ring, eller er det med diamant eller andre stener? Hvor mye er det vanlig å bruke på forlovelsesringer? Er det vanlig å kjøpe ny ring når man gifter seg? Er helt grønn på dette jeg... Anonymous poster hash: c47b3...ab5
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Nå er det 12 år siden vi forlovet oss, og da var vi bare 19, men vi kjøpte gifteringer og graverte forlovelsesdato og noen fine ord. Da vi giftet oss to år senere graverte vi også inn navn og bryllupsdato, og vi har fremdeles bare disse ringene. I følge reklamene er det kanskje mer vanlig med forlovelsesring nå, men jeg ville gjort det som føltes riktig for oss uavhengig av hva som er "riktig". Anonymous poster hash: 05f5e...6e3
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Her har vi forlovelsesringer også får jeg en ny ring som skal være sammen med forlovelsesringen når vi gifter oss Dette var mannens ide Han har en enkel ring i hvitt gull, jeg en diamantring i hvitt gull Gifteringen min blir i hvitt gull(enkel). Anonymous poster hash: 074ae...3c7
Gjest Hercule Poirot Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Her ble vi forlovet og godt gift med samme ring. En helt vanlig, glatt gullring på hver. Den blir man i alle fall aldri lei!
Rediken Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har en alliansering til forlovelsering og mannen har en i hvit gull. Disse beholder vi som gifteringer når vi gifter oss :-)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 Jeg og mannen har helt like ringer som forlovelsesringer. De har den vanlige giftering-formen, men med et veldig gammelt mønster som er tatt fra vikingtiden. Vi beholder disse som gifteringer, bare graverer inn datoen vi giftet oss på. Anonymous poster hash: e13af...f02
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #7 Skrevet 24. juni 2013 Vi har nettopp bestemt at vi skal gifte oss. Kommer ikke til å ha ring før vi gifter oss. Har ikke bestemt oss for type, men jeg vil gjerne ha hvitt gull og diamanter Anonymous poster hash: 7b61b...fa2
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #8 Skrevet 24. juni 2013 Takk for tips alle sammen. Må tenke litt på om jeg ønsker to ringer eller bare en. Høres veldig fint ut å gravere inn forlovelses- og giftedato. - HI Anonymous poster hash: c47b3...ab5
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #9 Skrevet 24. juni 2013 Når vi ble forlovet fikk jeg en ring med en diamant på 1 carat, når vi giftet oss fikk jeg en tynn ring i hvitt gull som passer til forlovelsesringen og mannen fikk en bredere ring i hvitt gull. Anonymous poster hash: a720f...016
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå