Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Babyen ligger fullstendig på tvers. Sett på ultralyd i dag.Har termin i dag. Det er mitt andre barn. De ber meg komme inn ved minste tegn på fødsel. Har ikke barnet snudd seg tar de ks. Er det ikke vanlig å bare planlegge ks i denne situasjonen? Jeg gruer meg sånn til fødselen starter. Har fødselsangst etter forrige. Og nå, nå er situasjonen naturlig nok enda verre. Redd jeg skal få panikk... Anonymous poster hash: a72bb...5d8
*Miss Flua* Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 Jeg kom inn på sykehuset når det startet, for å se om han hadde snudd seg. Det hadde han, men endte opp med hastesnitt allikevel. Ble allikevel en veldig fin opplevelse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Vet ikke om jeg forstår helt hva du lurer på - men de sjekker leie til babyen når du kommer inn med rier. Har han ikke snudd seg gjør de kanskje et tappert vendingsforsøk. Og er ikke det vellykket blir det Ks. Ta det med ro, det er ikke noe å få panikk for . Lykke til Anonymous poster hash: d7803...5de
Jentenr3mai13 Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Jeg fødte for 5 uker siden. Da jeg kom inn på føden med rier hadde babyen snudd seg på tvers.. Så da ble det vending. Det gikk veldig bra, utrolig flink lege! Jordmor og lege fulgte nøye med under fødselen at hun ikke snudde seg igjen! Så ikke sikkert det blir ks på deg heller. Hvor skal du føde? Jeg fødte i Bergen.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Ønsker du ks? For i dette tilfelle vil jeg tro at hvis du fremmer ønske om det så vil det bli tatt hensyn til? Anonymous poster hash: 8cffa...9b0
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #6 Skrevet 23. juni 2013 Ja, det er vanligst i den situasjonen å bare sette opp planlagt snitt. Med mindre du har motforestillinger av det kraftige slaget. Om du hører til KK på Haukeland er det antagelig vanligst å forsøke å droppe en safe på magen din for å se om ungen turner til hodeleie. Men sånn i resten av landet er ikke dette så utbredt. Anonymous poster hash: 09b73...5d1
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #7 Skrevet 23. juni 2013 Nei ønsker ikke keisersnitt... Anonymous poster hash: a72bb...5d8
Firekids Skrevet 23. juni 2013 #8 Skrevet 23. juni 2013 Det gikk helt fint å vende hos meg og. Ikke vondt. Etter det fikk jeg drypp for å gå rett i fødsel. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #9 Skrevet 23. juni 2013 Takk.. Er så utrolig nervøs for dette. Må vell bare jobbe med meg selv når det er ordentlig i gang.. Anonymous poster hash: a72bb...5d8
Jentenr3mai13 Skrevet 23. juni 2013 #10 Skrevet 23. juni 2013 Veldig dyktige folk på kk! Da de vendte var det ikke spesielt vondt. De sa at visst jeg ble redd eller at det var vondt stoppet de. Hadde lest og hørt at vending var grådig vondt, men gikk veldig fint! Håper det går bra med deg og! Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #11 Skrevet 23. juni 2013 Veldig dyktige folk på kk! Da de vendte var det ikke spesielt vondt. De sa at visst jeg ble redd eller at det var vondt stoppet de. Hadde lest og hørt at vending var grådig vondt, men gikk veldig fint! Håper det går bra med deg og! Lykke til :-) Takk. Spurte om de var sluttet med venfingsforsøk i dag men det fikk jeg ikke noe svar på. Jeg skal føde i nord Anonymous poster hash: a72bb...5d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå