Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Jeg jobber i en barnehage. Nå i helgen var jeg og min mann ute på byen. Da møtte vi faren til et barn i barnehagen. Litt utpå kvelden fortalte denne mannen at han syntes jeg var så deilig å sexy, og at han skulle likt å gjøre litt av vert i sengen med meg... Jeg sa at dette ikke var greit, og at jeg er gift. Noe han vet fra før. Han er også gift. Tenker nå at det blir ganske ubehagelig og rart å møte denne faren i barnehagen i morgen. Håper bare han later som ingenting.... Hvordan hadde du taklet denne situasjonen? Anonymous poster hash: 1d48e...5f9
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 Jeg klarer å skille jobb og privatliv, så jeg hadde vært som jeg vanligvis er på jobb. Anonymous poster hash: 524bd...55c
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Jeg hadde tenkt at han var teit og forøvrig latt som ingenting. Anonymous poster hash: 799f2...796
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Skjønner det er ubehagelig og ville latt som ingenting. Antakeligvis flauere for han. Nevner han noe rundt det så ville jeg avfeid med at det glemmer vi bare, uten å gjøre noe sak utav det. Med mindre han prøver seg igjen. Anonymous poster hash: 071a0...367
Fru Ugle Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Tenker at det sikkert blir en stund til han leverer/henter barnet sitt....og lar fruen gjøre det, hvis han har litt skamvett vel å merke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå