Gå til innhold

Fint hverdagsservise?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå Rosendahl grand cru. Men det er blitt så ekkelt, både masse krakeleringer og blitt "seigt" å ta på. Knirker liksom. Kjøpte det for 3 år siden. Var for ett halvt år siden og fikk bytte alt grunnet dette, men nå er det like ille igjen. Det jeg har av billig IKEA-servise blir ikke sånn, så det er nok ikke grunnet oppvaskmaskina.

 

Nå orker jeg ikke mer, jeg går til innkjøp av nytt. Hvilket hverdagsservise har du, og er du fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Skofantomet
Skrevet

Har samme problem her, møkkaservise, så henger meg på her :)

Gjest Lagå
Skrevet

Har et billig og helt enkelt fra Europris som kosta 200 kr :P Har hatt det i 4 år og er like fint :P

Skrevet

Liker heller ikke Rosendahl. Eg har billigt fra Ikea til hverdags :)  hvitt helt enkelt :)

Skrevet

Glassene jeg har fra Rosendahl blir av og til helt hvit-grumsete i maskinen....og de er ikke møkkete fra før av.....det skjer noe rart i maskinen. Har hørt flere andre oppleve det samme...kanskje Rosendahl bruker et merkelig stoff i produktene sine!!??

Skrevet

Kjøpte servise på Skeidar, veldig fornøyd.. de har en del forskjellig og der kan du sikkert finne noe du liker :) 

Gjest Lagå
Skrevet

Har forresten glass og tallerkner fra Rosendahl, men mine får ikke noe grums, merker eller skjolder

Skrevet

Har nå Rosendahl grand cru. Men det er blitt så ekkelt, både masse krakeleringer og blitt "seigt" å ta på. Knirker liksom. Kjøpte det for 3 år siden. Var for ett halvt år siden og fikk bytte alt grunnet dette, men nå er det like ille igjen. Det jeg har av billig IKEA-servise blir ikke sånn, så det er nok ikke grunnet oppvaskmaskina.

 

Nå orker jeg ikke mer, jeg går til innkjøp av nytt. Hvilket hverdagsservise har du, og er du fornøyd?

 

 

Har samme problem her, møkkaservise, så henger meg på her :)

 

 

Liker heller ikke Rosendahl. Eg har billigt fra Ikea til hverdags :)  hvitt helt enkelt :)

 

Dette er et problem Rosendahl er fullstendig klar over, derfor har de nå gjort om hele produksjonen. De har gått fra benporselen til ren poselen og fått ny produsent. Så hvis dere tar med serviset til en forhandler får dere byttet det som er stygt til den nye produksjonen. 

Dette har akkurat begynt å komme i butikk så er ikke sikkert alle har fått det enda, men se etter hvite esker istedenfor de mørke som har vært til nå.

Det nye serviset skal hverken ripe eller bli stygt på noen annen måte. 

 

Gi det en ny sjanse så ser dere at det er ny og bedre kvalitet som nå er kommet.

 

 

Anonymous poster hash: 1ede7...47a

Skrevet

Glassene jeg har fra Rosendahl blir av og til helt hvit-grumsete i maskinen....og de er ikke møkkete fra før av.....det skjer noe rart i maskinen. Har hørt flere andre oppleve det samme...kanskje Rosendahl bruker et merkelig stoff i produktene sine!!??

 

Da vasker du/dere de for varmt.

De skal maks på 55 grader.

 

Anonymous poster hash: 1ede7...47a

Skrevet

Jeg byttet inn rosendahl pga krakelering, og fikk Sophie conran instedet. Fornøyd!

Skrevet

 

Glassene jeg har fra Rosendahl blir av og til helt hvit-grumsete i maskinen....og de er ikke møkkete fra før av.....det skjer noe rart i maskinen. Har hørt flere andre oppleve det samme...kanskje Rosendahl bruker et merkelig stoff i produktene sine!!??

 Da vasker du/dere de for varmt.De skal maks på 55 grader. Anonymous poster hash: 1ede7...47a

Oj det visste jeg ikke....men vet faktisk ikke hvor mange grader maskinen har på vanlig vask....

Skrevet

 

 

Glassene jeg har fra Rosendahl blir av og til helt hvit-grumsete i maskinen....og de er ikke møkkete fra før av.....det skjer noe rart i maskinen. Har hørt flere andre oppleve det samme...kanskje Rosendahl bruker et merkelig stoff i produktene sine!!??

 Da vasker du/dere de for varmt.De skal maks på 55 grader. Anonymous poster hash: 1ede7...47a

Oj det visste jeg ikke....men vet faktisk ikke hvor mange grader maskinen har på vanlig vask....

 

 

Det skal stå på pakka, men jeg prøver å opplyse alle som kjøper av meg iallfall om det.

De færreste leser hva som står på esken dessverre.

 

Anonymous poster hash: 1ede7...47a

Skrevet

I perioden av livet med små barn bruker vi ikke mye penger på slikt. Kan ikke få hetta av knivmerker, at det går en i gulvet og knuser e.l. så vi har et hvitt service fra Ikea.

 

http://www.ikea.com/no/no/search/?query=arv



Anonymous poster hash: ea6d7...bdb
Skrevet

Vi har hvitt Teema fra Iittala, veldig fornøyd med det. Hadde Arv fra Ikea før, ble ripete og stygt etter bare noen få mnd, leverte det tilbake og fikk igjen pengene....

Skrevet

Vi har Teema fra Iittala, digger det! Holder seg veldig pent.

 

Anonymous poster hash: b7661...b74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...