Gå til innhold

Denne evige vognjakten!! Hvilken burde vi kjøpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har helt hengt meg opp i city cross vognen til Emmaljunga pga at den er så lett, men etter mye fram og tilbake så har jeg funnet ut at det ikke er så viktig. Med første var jeg alene, og måtte trille overalt hele tiden. I tillegg er vi flyttet så jeg trenger ikke bære vogn opp og ned trapper. Da hadde jeg Simo kombivogn, og den var svintung!
Nå bor vi i 1.etg og eldste kan kjøres i barnehagen! Så da er jo egentlig bare det vognen skal brukes til soving og trilling :D
Vi skal også ha en trille vi kan klikke bilstolen på for når vi er på butikken o.l.

Så..bra vogn? Helst duo! ...og gjerne også tips til liten og lett trille man kan bruke til izi sleep barnestolene :)

Sorry om det ble litt unødvendig info der :P 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en Tfk? Du får kjøpt adapter til besafe izi sleep, det er gull rett og slett :-)

Skrevet

Brio Go? Vet ikke om det finnes adapter til besafe, men det er jo bare å spørre i butikken. Jeger vertfall storfornøyd med min brio Go :)

Anonymous poster hash: 3d50a...c85

Skrevet

City cross !!!

Anonymous poster hash: 898ca...4e5

Skrevet

Emmaljunga nitro city!

Elsker den vognen og jeg har hatt MANGE :P

Skrevet

Bugaboo cameleon eller Stokke xplory!

Skrevet

Jeg har helt hengt meg opp i city cross vognen til Emmaljunga pga at den er så lett, men etter mye fram og tilbake så har jeg funnet ut at det ikke er så viktig. Med første var jeg alene, og måtte trille overalt hele tiden. I tillegg er vi flyttet så jeg trenger ikke bære vogn opp og ned trapper. Da hadde jeg Simo kombivogn, og den var svintung!

Nå bor vi i 1.etg og eldste kan kjøres i barnehagen! Så da er jo egentlig bare det vognen skal brukes til soving og trilling :D

Vi skal også ha en trille vi kan klikke bilstolen på for når vi er på butikken o.l.

Så..bra vogn? Helst duo! ...og gjerne også tips til liten og lett trille man kan bruke til izi sleep barnestolene :)

Brio Smile! Lett og smal, vendbar sportsdel, lufthjul, stor kalesj.

Anonymous poster hash: 8e532...149

Skrevet

TFK. Super vogn, lett å trille, liten sammenlagt og allikevel god plass både i liggedel og sportsdel.

Får adaptere til flere ulike bilstoler som du kan klikke rett på understellet.

Skrevet

Brio Go? Vet ikke om det finnes adapter til besafe, men det er jo bare å spørre i butikken. Jeger vertfall storfornøyd med min brio Go :)

Anonymous poster hash: 3d50a...c85

Djisess, Brio Go er stygg....

Anonymous poster hash: 7fea1...121

Skrevet

Jeg har hatt to helt forskjellige vogner til mine. Første var en City Cross. Andre en Mountain Buggy Urban Jungle. Begge er duovogner. Og begge er lette.

Men herregud City Crossen er (eller var) så mye bedre. Grunnen til at det ble ny vogn var rett og slett at understellet ble skjevt etter flere flyturer - i tillegg brukte vi vogna svært mye. Trillet den nesten daglig i 2 år. Jeg hadde lyst til å prøve en trehjuling - og derfor ble det en MB Urban Jungle. 4 hjul er mye lettere å manøvrere faktisk - pga stabiliteten.

Skrevet

Emmaljunga nitro city, den veier jo ingenting omtrent :D 

Anonymous poster hash: e78ea...1b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...