Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Har aldri kastet meg på trenden med å fjerne alt hår i underlivet, og er ikke klar for det nå heller, men skal til syden etter flere bikinifrie somre og vil IKKE ha hår stikkende ut av bikinien!! Hvordan går jeg best til verks på egenhånd? Helst noe som virker noen dager, gjerne lenger. Har jo tatt over med høvelen på sidene, men synes ikke jeg kommer ordentlig til overalt, og ikke minst mellom og bakover, vil nødig kutte meg....... Prøvde hårfjerningskrem i min ungdom, ca. 20 år siden, og synes å huske at hårene slett ikke løsnet, men at jeg måtte dra ut ett og ett. Bruker man voks i underlivet? Hjelp gamla med å unngå å bli strandas skrekk;) Anonymous poster hash: 024b8...f2e
Bumblebeee Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 (endret) Vil anbefale deg å få det gjort i en salong. Enten vanlig bikinivoks eller fransk, som er litt mer enn bikinivoks men ikke så voldsomt som braziliansk. (hvis jeg har oppfattet det riktig) Har selv brukt hårfj.krem og synes ikke det tar skikkelig. Og varer kort. Voksing der nede hadde jeg ikke klart på egenhånd. Endret 23. juni 2013 av Bumblebeee
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Siden du skal ha bikinibukse på deg (slik som alle skal), er det bare å klippe hårene korte med en saks. Er det hår du absolutt ikke vil ha, kan du nappe dem ut med pinsett. Det gir samme effekt som voksfjerning. Anonymous poster hash: fa98e...732
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Jeg sitter på huk og bruker høvel på kantene og stusser med saks i midten, hvis jeg barberer langt nok innover og klipper kort nok, så syns ingenting i bikini Anonymous poster hash: 4addf...287
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Jeg synes det er ekkelt å fjerne absolutt alt håret foran sprekken, for da risikerer man enten at sprekken synes godt ("kameltå"), eller at bikinibuksa kommer borti biffgardinene (for de som har såpass lange biffgardiner) Anonymous poster hash: fa98e...732
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå