Gå til innhold

Dagens positive! Hva skjer i ditt liv :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg!! (og ingen vet det enda, hihi!)

Jeg har sommerferie i minst 5 uker til. Har nydelige friske barn, gode venner og verdens beste kjæreste.... (sa jeg at jeg skulle gifte meg??)

Anonymous poster hash: e6be3...f4e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min har lekt så fint med kusinen sin på samme alder uten krangling eller at han var stygg med hun.

Vi har hatt en periode der har har vært mye stygg med andre barn,så var så deilig å se de leke sammen så fint uten noe tull :)

Vi har grillet og koset oss ute med naboene,det var veldig koselig :)

Sønnen min har gått masse i dag :D

Han er 20 mnder men bare nettopp lært seg å gå,så jeg stråler hver gang han går mye å viser at han kan når han vil :) 

Skrevet

Gratulerer :) Kjenner følelsen, jeg skal gifte meg jeg og- men nå vet alle det da..  Men så gøy.. Gratulerer enda en gang og lykke til med forberedelsen :) Hilsen Fru gifteklar som må vente nesten et år ;)

Anonymous poster hash: 26df9...c7a
Skrevet

Hvert på fiske tur. sønnen fikk nesten fisk 3 ganger.

huset er vaska.

hatt koselig barnebursdag her i helga.

fått vaska masse klær i dag.

rydda kjeller som vi driver å rydder ut av siden vi skal flytte.

Anonymous poster hash: 74461...26f
Skrevet

Hatt en nydelig dag med familien. :) Barna la seg blide og fornøyde, jeg og mannen er slitne men glade og har for en gangs skyld veldig god samvittighet. :)

Har hatt en litt turbulent periode, så det er veldig godt å føle at vi har det bra sammen nå. :)

Anonymous poster hash: 2e1eb...7ca
Skrevet

Blitt samboer med en fantastisk mann

Jenta er storforøyd med rommet sitt å huset.

Hun er skolejente til høsten å vi gler oss alle mann.

Vi feiret 6 årsdagen hennes i går, og min eks og jeg samarbeidet som aldri før! :)

Anonymous poster hash: 951e8...b6f
Skrevet

Har nettopp bestilt fotballtur til Manchester, og gleder meg som en unge!!! Dagens opptur!!

Skrevet

Bestevenninnen min er gravid, og jeg fikk være med på ultralyd. Tror nesten at jeg gleder meg mer enn henne  :P

Jeg har akkurat bestilt flybilletter sånn at jeg kan besøke en venninne som bor alt for langt unna meg, om bare noen uker. 

Etter en dyp og udugelig depresjon er jeg endelig fornøyd med livet mitt generelt. På tross av alt som (egentlig) gjør livet mitt litt vanskeligere, har jeg en god følelse på at jeg skal mestre det med glans! =) 

Anonymous poster hash: c96d2...049
Skrevet

Gratulerer :) Kjenner følelsen, jeg skal gifte meg jeg og- men nå vet alle det da..  Men så gøy.. Gratulerer enda en gang og lykke til med forberedelsen :) Hilsen Fru gifteklar som må vente nesten et år ;)

Anonymous poster hash: 26df9...c7a

Gratulerer til deg også :) Er så utålmodig! Skjønner ikke at du klarer å vente til neste år ;) HI

Anonymous poster hash: e6be3...f4e

Skrevet

Mannen er nesten ferdig med det nye kjøkkenet, jeg venter baby any day now, har to nydelige barn fra før, og har faktisk 7 års bryllupsdag i dag :)

Skrevet

Jeg sto og vel så det på eksamen så da har jeg bare 1 år igjen på universitetet før jeg er ferdig barnevernspedagog :)

På fredag reiser vi hjem på ferie, vi er alle friske, kattungen som vi fikk på omplassering har funnet seg godt til rette og steriliseringen gikk bra, jeg har gått ned 3 kilo, bestemor fyller snart 90 år og vi har enda 8 uker igjen med ferie.

Livet er godt :D

Anonymous poster hash: 8534b...0ea
Skrevet

Jeg har en sunn og frisk og herlig sønn, jeg har en jobb som jeg stortrives med, jeg skal besøke en som forhåpentligvis blir min kjæreste snart, og jeg koser meg nå med serie og en cider mens pusen ligger på fanget og maler. Jeg er snart ferdig med sertifikatet og jeg skal snart kjøpe min første bil. Livet er fantastisk og jeg nyter hvert sekund!

Anonymous poster hash: 44a95...f3a
Skrevet

Mannen har fått jobb med betydelig lønnsøkning!

Vi har kjøpt hus!

Flyttebyrået har hentet det som ikke skal stå her til bilder/visning idag så nå kan jeg puste igjen her!

Vi regner med å få en god slump penger fra salget av leiligheten slik at vi kan kjøpe ny, fin bil!

Jeg venter første barn med mannen i mitt liv og har nettopp fått greie på at et vennepar flytter sammen med oss til ny by!

Alt har ordnet seg så utrolig fint for oss at det er nesten vanskelig å skjønne hva vi har gjort for å fortjene dette=)

Skrevet

Akkurat i dag er det mest positive at jeg har fått positiv graviditetstest etter et år med prøving, så nå krysser vi fingrene for at det går bra denne gangen!

Ellers så henter vi helt ny bil på torsdag!

Vi har fått bekreftet at vi skal overta huset til svigers

Også har jeg to nydelige unger og en fantastisk mann

Skrevet

Så heldige dere er!

Mine gleder i dag har vært at guttungen på snart 6 sa i morges;: "Skal jeg massere deg, mamma?" - Det hadde han nemlig planlagt mens vi spiste middag i går.. (!?)

På butikken i stad ( hadde 100kr på konto, og pinlig nøyaktig handleliste), fant jeg to krøllete pantelapper i et hjørne - og da unnet jeg meg en is :-)

Skrevet

Har en kjempeflink jente på 2 år som har begynt å tisse på potten!

Er sammen med en mann som snekkerer lekestue til datteren vår som blir kjempefin:)

Samboeren min har fått seg jobb og står på terskelen til å komme seg ut i arb.livet igjen etter 7år som ufør:)

Er gravid med en liten gutt som ér ventet 7 sept<3

Hatt besøk av pappa som er så snill og hjelper min samboer med lekestuen.

Og mye mer:) er egentlig veldig lykkelig og smiler stort sett hele tiden.

Anonymous poster hash: 76a2b...46f

Skrevet

Jeg har fått meg ny jobb, det er bare 2 dager til vi begynner med ferie (og da har jeg 7 uker fri) og vi skal mye moro i sommer! Akkurat nå smiler livet :)

Anonymous poster hash: 34d56...27c
Skrevet

Har 3 friske barn og venter på nr 4. Også har vi fått kjøpt drømmetomten og skal begynne å bygge drømmehuset til høsten :) :) Ps og gift med verdens beste mann <3

Gjest Husfrua
Skrevet

Jeg planlegger bryllup:-) Vi gifter oss i august. Også har jeg blitt mamma for tredje gang, han er nå fire uker. Det er sommer og sol, jeg lever livet og det er herrrlig:-D

Skrevet

Trives veldig godt i hverdagslivet for tiden med 2 friske småjenter og en mann som tar ansvar og bryr seg om familien sin.Er i permisjon og det er en flott tid!  Om 4 uker reiser vi på ferie og det gleder jeg meg masse til. 

I går fikk jeg overraskende 25 000,- i feriegave av foreldrene mine, det kommer veldig godt med dette året! 

God sommer alle sammen! 

Skrevet

Anonymous poster hash: e11d9...890

Skrevet

Jeg og min elskede mann har kjøpt oss nytt hus, en drøm som er gått i oppfyllelse. Vi kan selv bestemme hvordan all innredningen skal se ut. Livet er herlig dere :)

Anonymous poster hash: e11d9...890

Skrevet

Mannen min sitter på to knallgode jobbtilbud som kom tikkende inn i går og i dag, attpåtil begge med lønnstilbud på i underkant av en mill. Det blir nå mer inntekt, godt å ha en trygg økonomi og da kan komme et lite hakk nærmere et hus til familien vår. Og det er ferie om få dager. Jippi!

Anonymous poster hash: be5ac...460

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...