Eeniemeenie Skrevet 23. juni 2013 #51 Skrevet 23. juni 2013 - Bart - Langt hår - Super jålete mannfolk som kun går i merke/sosseklær - Menn som skryter av seg selv alt for mye og fisker etter komplimenter - Svette og generell dårlig hygiene
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #52 Skrevet 23. juni 2013 Menn med lange neggler og tynne lange pianofingre. Anonymous poster hash: f1ab3...62c
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #53 Skrevet 24. juni 2013 Men som kun snakker om x'r og hobbyen/jobben sin. Sutring Selvskryt Late menn Rot og møkk i hjemmet hans Mammadalter Klyser ala han "melkemannen" til Tine Feite slabbedasker Dårlig hygiene Snorking Menn som prøver å endre min personlighet De som går fra en diskusjon fordi de ikke tåler å bli tatt igjen med. X-'ns tøffel Ubarbert i ansiktet Smatting Anonymous poster hash: 12ab8...880
Gjest lykkeliggift Skrevet 24. juni 2013 #54 Skrevet 24. juni 2013 Mammamann ( ja, byttet ut gutt med vilje ) Mer sensitiv enn meg Dramaqueenfakter Dårlig ånde At han ikke har respekt for andres meninger Påståelig til det uendelige Pinglete Lange gule negler Men mest av alt, skikkelig turn Off når man merker at han ikke har selvrespekt. :-/
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #55 Skrevet 24. juni 2013 Gjerrige menn må være det aller verste jeg vet! Ellers har jeg flere ting på lista: Liten penis Dårlig ånde Dårlig hygiene generelt Lat Misliker barn Utlendinger (ja, jeg beklager, men for meg er det skikkelig turn off) Tjukk (beklager igjen) Anonymous poster hash: 41e4f...afe Hadde vært skikkelig gøy om du forelsket deg dypt og inderlig i en mann for å så finne ut at han egentlig er svensk, tysk,dansk...du måtte jo ha dumpet han i og med at du ikke tenner på utlendinger. Men var kanskje ikke disse du mente ? Heller de som er litt mørkere i huden, som man kan se utenpå at ikke er norske... Kalles rasisme å dømme noen grunnet hudfarge gitt.... Kvinner som deg gjør meg kvalm. Du er ikke halvparten verdt alt det herlige en staselig spanjol, passionate italiener, gentle marokkaner, dyp egypter har å tilby. Sånne som deg fortjener en søppelpose tredd på ei pute å dele livet med. Anonymous poster hash: bf7bc...bb7
Miamimom Skrevet 24. juni 2013 #56 Skrevet 24. juni 2013 Men hvis mannen min etter 20års samliv skulle finne på å bli skallet er det selvfølgelig ikke skilsmissegrunn.Puh, det var bra for mannen din ;-) Men etter 10 års samliv?? Anonymous poster hash: cf118...b73 Da måtte han ha mistet håret for ti år siden ;-). Og nei da, jeg hadde selvfølgelig ikke gått da heller. Dette var vel ikke en liste over grunner til skilsmisse, men om hva som er turn off..og både preferanser og mennesker endrer seg over tid.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 24. juni 2013 #57 Skrevet 24. juni 2013 Hankø- looken, melantonantryne og metrofili. Bjæk....
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #58 Skrevet 24. juni 2013 Selvhøytidelighet/mangel på selvironi. Gjerrighet- grøss! Overtrente lavkarbo mannfolk i treningstights. Bole- stil. Dårlig sans for /manglende humor. Hypokondere. Anonymous poster hash: 47e17...6f2
Katteskinnet Skrevet 24. juni 2013 #59 Skrevet 24. juni 2013 Gjerrige menn må være det aller verste jeg vet! Ellers har jeg flere ting på lista: Liten penis Dårlig ånde Dårlig hygiene generelt Lat Misliker barn Utlendinger (ja, jeg beklager, men for meg er det skikkelig turn off) Tjukk (beklager igjen) Anonymous poster hash: 41e4f...afe Hadde vært skikkelig gøy om du forelsket deg dypt og inderlig i en mann for å så finne ut at han egentlig er svensk, tysk,dansk...du måtte jo ha dumpet han i og med at du ikke tenner på utlendinger. Men var kanskje ikke disse du mente ? Heller de som er litt mørkere i huden, som man kan se utenpå at ikke er norske... Kalles rasisme å dømme noen grunnet hudfarge gitt.... Kvinner som deg gjør meg kvalm. Du er ikke halvparten verdt alt det herlige en staselig spanjol, passionate italiener, gentle marokkaner, dyp egypter har å tilby. Sånne som deg fortjener en søppelpose tredd på ei pute å dele livet med. Anonymous poster hash: bf7bc...bb7 Det er ikke rasisme å ikke være tiltrukket av noen! Nå får du gi deg! Jeg finner sjeldent mørk hud, brune øyne og mørkt hår attraktivt, men det betyr da ikke at jeg tenker de er mindre verdt enn noen andre? Du høres ubeskrivelig ekkel ut, som er så klar for å dømme noen KUN fordi de ikke finner det samme som deg attraktivt!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. juni 2013 #60 Skrevet 24. juni 2013 Først på lista står mannfolk som tror de er bedre enn andre. Sånn at de kan ikke nedlate seg til å gå ut med jenter som ikke ser slik og slik ut og ikke enser folk som de mener er like gode som dem selv. Ellers Skjegg eller bart og langt hår inkl. hockey sveis dårlig hygiene tar ikke vare på seg selv med stell, rene klær og spiser noe fornuftig kritiserer andre uten å se seg selv forventer at andre står på pinne for dem ikke humor eller dårlig humor og slem humor, ler av andre gjerrig
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 24. juni 2013 #61 Skrevet 24. juni 2013 Han her: Hedonism II Memorial Day Weekend in Jamaica with "Hedo Rick ... Oh My Fuckin God!!! En SKIKKELIG turn off!! At noen kan synes sånt er sexy, er over enhver fatteevne
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #62 Skrevet 24. juni 2013 Dårlig hygiene er vel det verste, tror jeg alle kan være enig i om det så gjelder menn eller kvinner! Enig med HI at menn som går tur med bitte små hunder ser teit ut, mens menns som går tur med store litt "tøffe" hunder er veldig sexy:P Ellers er lave menn turn off Anonymous poster hash: aa4de...a54
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 24. juni 2013 #63 Skrevet 24. juni 2013 Lave, skallede menn er skikkelig turn-off for meg. Pianofingre og sosseklær hjelper heller ikke på for å si det sånn
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #64 Skrevet 24. juni 2013 Med med kvinnehender Anonymous poster hash: 643c3...9a8
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #65 Skrevet 24. juni 2013 En SKIKKELIG turn off!! At noen kan synes sånt er sexy, er over enhver fatteevne Sikter du til badebuksa? Han er en relativt slank og veltrent mann, men selve livsstilen hans er jo ganske frastøtende. Anonymous poster hash: cf118...b73
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #66 Skrevet 24. juni 2013 Han her: Hedonism II Memorial Day Weekend in Jamaica with "Hedo Rick ... Oh My Fuckin God!!! En SKIKKELIG turn off!! At noen kan synes sånt er sexy, er over enhver fatteevne Ååååh herregud!!!!! Loool! Det går ikke an..! SpeedoLuuv <3 Anonymous poster hash: ce5f1...3be
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #67 Skrevet 24. juni 2013 Selvhøytidelige, lettfornærmede, pompøse menn. Menn med kvinnelig rumpe Alt for tynne menn Uhygieniske menn Sjåvinstiske menn Dumme menn Men alle andre menn liker jeg :-) Anonymous poster hash: 3fe08...e6b
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 24. juni 2013 #68 Skrevet 24. juni 2013 En SKIKKELIG turn off!! At noen kan synes sånt er sexy, er over enhver fatteevne Sikter du til badebuksa? Han er en relativt slank og veltrent mann, men selve livsstilen hans er jo ganske frastøtende. Anonymous poster hash: cf118...b73 Hverken speedoen, dansen eller hele framtoningen får det til å krible i meg altså Helt irrelevant at han er slank og veltrent i dette tilfellet. Han er bare too much på en veldig feil måte
Gjest amandine Skrevet 24. juni 2013 #69 Skrevet 24. juni 2013 Menn som gråter! Oi... Tuller du? Anonymous poster hash: 2bc9c...443 Vet at jeg høres FÆL ut!! Menn har like mye rett til å gråte som kvinner, men jeg blir bare helt satt ut. Opplever det som veldig ubehaglig og aner ikke hvordan jeg skal reagere Artig st du får en mann som er formodentlig fortvilet til å handle om at du synes det er ekkelt?
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 24. juni 2013 #70 Skrevet 24. juni 2013 Jeg synes at menn som er egoistiske i senga, sammenligner dama med eksene der dama ikke vinner for å si det slik, ikke bryr seg om partneren generelt og avviser dama si seksuelt er skikkelig turn-off.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #71 Skrevet 24. juni 2013 Sånn "la menn være menn" typer er vel det mest ufyselige jeg vet om. Og metroseksuelle menn er også langt i fra turn on. Må være maskuline, men uten å være sjåvinister. Sånn rent utseendemessig er vel piercing, tatoveringer og bukkeskjegg ikke veldig attraktivt i mine øyne. Anonymous poster hash: 1aafb...b57
prekæs Skrevet 24. juni 2013 #72 Skrevet 24. juni 2013 Halvåpen, slapp munn. Gjelder vel egentlig for begge kjønn og alle aldre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå