Gå til innhold

Dagens negative! Hva skjer i ditt liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del har lillemann feber,gråter og gråter og vil ikke sove :-/

Pølsene vi grilla idag blei svidde/svart!

Når vi skulle lage kvelds var vi vist både fri for melk og brød :-/

Anonymous poster hash: 2d321...ad0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så mye negativt at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne hen.

Men oppi alt det negative så er jeg glad vi skal reise bort en tur snart :)

Skrevet

Var regn når vi skulle grille.

Fikk besøk av ukjente damer som tok blomster i hagen.

Anonymous poster hash: acfdf...ecc
Skrevet

Bare positivt her ;)

Anonymous poster hash: 34c0b...9d3
Skrevet

Nyoppdaget kronisk sykdom.

Veltet i stad et glass med cola da jeg skulle lete etter et kursbevis, som selvfølgelig ble vått..... Mannen har omgangsyke... :s

Men nå er barna lagt, huset ryddet og vasket :) Hurra!

Anonymous poster hash: 1b8be...d56
Skrevet

ÅRH Det er KJEMPEMASSE for tiden!

Men her er det pengeproblemer :(

Sliter utrolig mye med økonomien nå, kommer litt i minus hver eneste mnd og har ikke mer på mastercard.. (og nei jeg kjøper ikke masse unødvendige ting til meg selv... Og datteren min har klær fordi vi er kjempeheldig og får arve mye fint!)

Gruer meg masse til ferie fordi vi ikke har råd til å reise noen plass eller gjøre noe gøy!

Og midt oppi denne pengeknipa klarte jeg å miste en dyr jakke (som jeg hadde lånt av mor)

dagen etterpå klikket plutselig mobilen :-O Hadde nettopp brukt 1400 på å fikse den så det var ekstra surt :( Hadde ikke pnger til å fikse den igjen...

3 dager senere ble sykkelen vår stjålet! låst i vår egen garasje:( (verdt 6000) det er fremkomstmiddelet vårt.. har ikke bil. så nå ble det ekstra utgifter på buss også!! :( 

Ringte forsikringen dagen etterpå, men neida de hadde UNNTAK på sykler (det gjelder bare om de blir stjålet utenfor Norden (WTF!?!?!!) så får ikke en krone igjen på den...

Senere samme dag klarte jeg faen meg å knekke ei tann... Har jeg i hvert fall ikke råd til å fikse! Når skal all denne ulykken slutte å forfølge meg?! Har fått NOK Nå!!!

Anonymous poster hash: 67d63...dd4
Skrevet

sønnen lider av lakenskrekk for tida..

jeg klarer aldri å gå ned i vekt..dårlig selvbilde for tida

hadde samvær fra helvete idag..

Anonymous poster hash: 26ad7...d71
Skrevet

Det styrtregnet når vi skulle grille,og gutten min har vært litt sutrete i dag.

Men ellers har vi hatt en strålende fin dag :)

Skrevet

Mamma har hatt et drypp/slag, og har mest sannsynlig lungekreft.

Kunne sikkert skrevet mer, men alt annet blir bagateller i forhold.

Skrevet

vekta og økonomien.

Anonymous poster hash: 9acfc...22c
Skrevet

Sliter utrolig mye med økonomien nå, kommer litt i minus hver eneste mnd og har ikke mer på mastercard.. (og nei jeg kjøper ikke masse unødvendige ting til meg selv... Og datteren min har klær fordi vi er kjempeheldig og får arve mye fint!)

Gruer meg masse til ferie fordi vi ikke har råd til å reise noen plass eller gjøre noe gøy!

Og midt oppi denne pengeknipa klarte jeg å miste en dyr jakke (som jeg hadde lånt av mor)

dagen etterpå klikket plutselig mobilen :-O Hadde nettopp brukt 1400 på å fikse den så det var ekstra surt :( Hadde ikke pnger til å fikse den igjen...

3 dager senere ble sykkelen vår stjålet! låst i vår egen garasje:( (verdt 6000) det er fremkomstmiddelet vårt.. har ikke bil. så nå ble det ekstra utgifter på buss også!! :(

Ringte forsikringen dagen etterpå, men neida de hadde UNNTAK på sykler (det gjelder bare om de blir stjålet utenfor Norden (WTF!?!?!!) så får ikke en krone igjen på den...

Senere samme dag klarte jeg faen meg å knekke ei tann... Har jeg i hvert fall ikke råd til å fikse! Når skal all denne ulykken slutte å forfølge meg?! Har fått NOK Nå!!!

Huff, det var ikke måte på :( Blåser lykkestøv din vei.

Anonymous poster hash: 058d2...be4

Skrevet

Savner jentungen min som gikk så altfor tidlig bort <3

Anonymous poster hash: 13018...caf
Skrevet

Huff :-( klem til deg

Savner jentungen min som gikk så altfor tidlig bort <3

Anonymous poster hash: 13018...caf

Anonymous poster hash: 2d321...ad0

Skrevet

Huff, det var ikke måte på :( Blåser lykkestøv din vei.

Anonymous poster hash: 058d2...be4

takk! <3

Skrevet

Er ufrivillig barnløs, og tiden begynner å løpe fra meg :(

Blir 30 i år.

Anonymous poster hash: 528a5...f1a

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Mamma har hatt et drypp/slag, og har mest sannsynlig lungekreft.

Kunne sikkert skrevet mer, men alt annet blir bagateller i forhold.

Så trist, klem :(

Skrevet

Bekkenet krangler såpass at jeg ikke engang klarer å gå med krykkene, mannen må bære meg, og jeg føler meg feit og tung og som jeg dreper ryggen hans. Jeg tåler ikke varmen, blir skikkelig uvel med en gang, jeg har halsbrann, kaster opp om jeg bøyer meg fremover, jeg har skikkelig diare (råkult når man har do i andre etasje og må bæres opp hver jævla gang) og det føles som slutten av august ALDRI vil komme.

Anonymous poster hash: 5529d...519
Skrevet

Blir 30 i år.

Da har du vel minst ti år til på deg?

Anonymous poster hash: d7760...2fd

Skrevet

Min drittdag: Dassen gikk åt helvette akkurat når eldstensnupp hadde skiti den full... Og dette er en eldgammel dass som det ikke blir noen lett match å skifte ut. Må nok ta hele badet samtidig, og det har vi ingen økonomisk mulighet til...

Skrevet

Ble ringt opp idag med beskjed om at en god venn var funnet død. Han ble bare 31 år gammel :(

Anonymous poster hash: 5b68a...935

Skrevet

Blir 30 i år.

Da har du vel minst ti år til på deg?

Takk, trengte å høre det ;)

Joda, har vel i grunnen det, men jeg ville være ung mor!

Vi kan aldri få det til på egenhånd, og oddsen er ikke veldig stor med hjelp heller. Derfor føles det veldig som om tiden er på vei til å løpe ut.

Men takk igjen til deg - godt å høre ;)

Skrevet

I dag:

-Jeg kranglet med mannen om husarbeidet. (Ble fort venner igjen heldigvis).

-Ettåringen våknet og gråt i nesten en time i stad. Tror det er tenner som plager ham.

-Jeg er litt uggen i magen.

Sånn generelt:

-Jeg er sliten av å ha dårlig råd. Vi klarer oss alltid, men kan ikke unne oss noe ekstra. (Ser heldigvis lyset i tunnellen, da jeg er ferdig utdannet om et halvt år).

-Jeg finner ikke overskudd til å trene så mye som jeg bør.

Når jeg tenker meg om har jeg det egentlig ganske bra :)

Skrevet

Trynet fullt i pigmentflekker,og kan ikke røre meg ut når det er lettskya/sol,for da blir det 1000 000 ganger verre- som om det ikke var altfor ille allerede. Dette gjør meg i tillegg deprimert.

Åreknuter og vonde bein- kan visst kaste alle skjørt,korte kjoler og shorts.

Bekkenløsning og en sjef som nærmest truer meg tilbake på jobb for han mener at det ikke kan være så ille som jeg skal ha det til.

Hormoner fra helvete- fra superblid til drittsur i løpet av ett minutt- er det rart samboer blir gal? ;-)

Men ellers kan jeg ikke klage :-)

Anonymous poster hash: d1dc9...a39

Skrevet

Samlivsbrudd...

Anonymous poster hash: 2b2bb...180
Skrevet

Hadde en skikkelig fæl krangel med mannen min i dag. Men det blir jo ingenting sammenlignet med mye av det dere andre skriver. Klem til dere alle!

Anonymous poster hash: 41c89...a25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...