Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Er det bra? Er middagsrettene osv enkle? eller må man kjøpe alt mulig som bare blir kastet? har du gått ned mye i vekt ? Anonymous poster hash: 10851...fb8
n74 Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 Hvis du er flink til å føre opp hva du spiser hver dag så funker det kjempefint. Jeg brukte ikke så mye menyene der inne, så har ikke så mye erfaring med det. Det jeg synes er genialt er at det er en kalorikalkulator som vektklubben har lagt inn maaaaaange matvarer inn i. Det gjør det enklere å holde orden på hva man har spist. Men dette krever at du tar tak i deg selv, for det er ingen hokus
n74 Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Lom bort i publiserknappen gitt Det jeg skulle skrive til slutt var: Det er ikke noen hokus
n74 Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Faderns dustetelefon!!! Det er ingen hokus pokus formel.
TwinkleStar Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Og vær fullstendig ærlig med deg selv. Vei alt av mat, frukt, drikke osv. Man får seg en vekker på hvor mye ting veier og faktisk hvor mye kcal det er. Alt fra majones, smør/olje til steking, melkeglasset til frokost, brødskiver, pålegg, frukt : Alt!
n74 Skrevet 23. juni 2013 #6 Skrevet 23. juni 2013 Ja, viktig det twinklestar sier. Selv den ene tvisten du tok på jobben, eller neven med nøtter må skrives ned. De fleste spiser ganske mye mellom måltidene som vi ikke tenker over når vi skal ramse opp hva vi har spist i løpet av dagen. Er du ikke ærlig med deg selv underveis så er virkningen liten.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #7 Skrevet 23. juni 2013 Faderns dustetelefon!!! Det er ingen hokus pokus formel. hehe.. Ok, så cluet er å føre inn alt.. men har de mobilapp eller må man inn fra data hele tiden? bra de har lagt inn meste av matvarer da.. hadde en app en gang som man bare skulle gradere sunnhetsnivået i det man spiste selv.. blir jo litt håpløst. Anonymous poster hash: 10851...fb8
n74 Skrevet 23. juni 2013 #8 Skrevet 23. juni 2013 Sist jeg sjekket så hadde de ikke mobilapp, noe som egentlig er litt merkelig. Men du kan jo bare passe på å alltid skrive ned på mobilen, og så føre inn hver kveld (og kanskje en gang i uka når du begynner å bli dreven, men det tar litt tid å få kontroll på hva en spiser, så i starten må du være nøye).
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #9 Skrevet 23. juni 2013 Jeg er ikke med i noen vektklubb, men bruker shapeup appen, den er gratis,teller kalorier bare ved å scanne strekkoden på varene, genial app som har hjulpet meg ned i vekt. Anonymous poster hash: 9cc7c...738
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå