Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Mensen skal være like rundt hjørnet, men plutselig begynt å kjenne mye stikkinger nederst i magen. Typen: bare det å strekke seg litt brått medfører stikkinger... Husker jeg hadde det da jeg gikk gravid for snart to år siden og ikke kjent det i ettertid. Husker ikke hvordan det var før jeg ble gravid heller. Men det kan være pms og? Krysser fingrene, vi har nemlig ikke planlagt nr 2 helt enda Anonymous poster hash: 628db...43d
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 Er forresten på ferie og ikke mulighet til å ta en test, vil bare roe ned tankene Anonymous poster hash: 628db...43d
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Det var hvertfall ikke mensen hos meg....
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Det var hvertfall ikke mensen hos meg.... Ah, det jeg var "redd" for.. Får se om jeg ikke får tid til å finne apoteket i morgen da.. Anonymous poster hash: 628db...43d
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Det var hvertfall ikke mensen hos meg....Ah, det jeg var "redd" for.. Får se om jeg ikke får tid til å finne apoteket i morgen da.. Anonymous poster hash: 628db...43d Kanskje like greit. Men, det betyr jo ikke at vi er like da. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #6 Skrevet 23. juni 2013 Det var hvertfall ikke mensen hos meg....Ah, det jeg var "redd" for.. Får se om jeg ikke får tid til å finne apoteket i morgen da.. Anonymous poster hash: 628db...43d Kanskje like greit. Men, det betyr jo ikke at vi er like da. Lykke til Sant takk! Blir jo selvfølgelig glad om jeg er gravid igjen, men det var disse planene Anonymous poster hash: 628db...43d
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #7 Skrevet 23. juni 2013 Det var hvertfall ikke mensen hos meg....Ah, det jeg var "redd" for.. Får se om jeg ikke får tid til å finne apoteket i morgen da.. Anonymous poster hash: 628db...43d Kanskje like greit. Men, det betyr jo ikke at vi er like da. Lykke til Sant takk! Blir jo selvfølgelig glad om jeg er gravid igjen, men det var disse planene Anonymous poster hash: 628db...43d
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #8 Skrevet 23. juni 2013 Hmm, hadde like stikkinger i starten av begge graviditeten mine, kan nok vært greit å ta en test Anonymous poster hash: 4513f...79f
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #9 Skrevet 23. juni 2013 Huff, jeg lurer på akkurat det samme. Har hatt flere stikninger i dag og i går, spesielt hvis jeg reiser meg litt fort :S skal ha mensen innen en uke. Dytter for flere erfaringer. Anonymous poster hash: e53a9...0a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå