Gå til innhold

Pai. Noen med oppskrift?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i et selskap en gang hvor noen hadde tatt med en pai. Den var veldig høy, like stor en rund bløtkake f.eks. Utrolig god. Inni var det alt mulig, bacon, pølser, broccoli osv. Noen med opskrift på noe slikt?



Anonymous poster hash: 15baa...f3c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kjøpe en grønn pakke med mel til paibunnen i butikken, det står "Pai" på den.

Og så hiver du bare oppi hermetiske tomater, urter, vispet egg, kylling (f.eks.), purre, løk, squash o.l. til det ikke er plass til mer.

 

Hvis du ikke har urter eller hvis de hermetiske tomatene ikke er krydret på forhånd, bør du bruke en del salt, pepper og urtekrydder.

Squash og løk skal egentlig brunes på panna i forkant, og selvfølgelig også kyllingen hvis den er helt rå.

Skrevet

Passer ensemble pakke da til å fylle en hel rund kakeform?:-) takk for tips:-)

 

Anonymous poster hash: 15baa...f3c

Skrevet

Tror det... ser at min paiform er noe lavere enn den runde kakeformen, og kanskje noe bredere i omkrets.

Men tror ikke det skulle være direkte "forbudt" å lage pai i en kakeform!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...