Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Samboeren min holder på å lage lekestue til datteren vår på 2 år. Han snekkerer ut fra bilder av den de selger på Byggmakker med ark og høyr vinduer med sprosser. Den blir så fin:) han er ikke utdannet snekker med veldig handy og nøye. Gleder meg til å se den ferdig. Hadde gjerne hjulpet til om jeg ikke var gravid i uke 29 med bekkenløsning +++Heldigvis hjelper svigerfar til:) Hva gjør samboeren din som gjør deg stolt? Synes vi kan bli flinkere til å skryte av dem:) Anonymous poster hash: 0c765...5cf
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 Er på avrusing Anonymous poster hash: 2051c...9d6
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Min mann gjør mange ting som gjør at jeg er stolt av ham. Feks. så har han en fantastisk karriere innen sin bransje (høy stilling og veldig god lønn) UTEN å ofre familielivet på noen som helst måte. Har aldri følt meg nedprioritert som følge av hans jobb. Og når han er hjemme så har han helt fokus på det og jobber svært sjeldent hjemme. Han er også flink til "håndverker"-ting uten å ha noen utdannelse på det, slik som din mann HI. Det er utrolig deilig å bo sammen med en som er praktisk anlagt på den måten av og til, det må sies. Og så er jeg veldig stolt over holdningene hans. Anonymous poster hash: 6f06c...c64
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Slike tråder er så koselig å lese Jeg har nettopp fått meg ny kjærest. Han er et utrolig godt menneske, er alltid beredt til å hjelpe noen som trenger det, har alltid en god kommentar til andre. Og så er han en veldig god pappa til barna sine! Anonymous poster hash: 50238...f6b
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Er på avrusing Anonymous poster hash: 2051c...9d6 Tre små ord som inneholder så uendelig mye...! Forstår godt du er stolt av at han har tatt den beslutningen og gjennomfører det. Alt godt til deg og ham! Anonymous poster hash: 50238...f6b
oslofrk Skrevet 23. juni 2013 #6 Skrevet 23. juni 2013 Kjæresten min er omtenksom og hjelpsom. Han er handy, ryddig, morsom og positivt innstil til det aller meste. Han strekker seg kanskje vel langt for barna sine (ikke mine), men jeg blir helt stolt når jeg ser hvor åpenlyst de er glade i og ærlige med pappan sin! Han skryter av meg for hvordan jeg håndterer ungeflokken og etter en helg med alle hjemme er vi enige om at det er litt slitsomt og veldig hyggelig
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #7 Skrevet 23. juni 2013 Min mann er dødflink til å drikke seg full og pule andre damer på fest. Det er det mest positive jeg kan si om ham for øyeblikket. Nyt deres fine menn. Anonymous poster hash: 9cd71...d4a
JØBEN Skrevet 23. juni 2013 #8 Skrevet 23. juni 2013 Min mann er dødflink til å drikke seg full og pule andre damer på fest. Det er det mest positive jeg kan si om ham for øyeblikket. Nyt deres fine menn. Anonymous poster hash: 9cd71...d4a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #9 Skrevet 23. juni 2013 Min mann var ikke noe handy, hadde ikke billappen, leide leilighet, festet hver helg og gikk på aap da vi ble sammen. Han har nå lappen, bil, har kjøpt (vi kjøpte sammen) og pusset opp huset vårt fryktelig mye, har ikke drukket på 1 og et halvt år, mekker på bilen sin og holder på med lastebillappen så han kan komme seg ut i jobb, i tillegg til å være en flott far for vår datter og så er han kjærlig og snill mot meg. (Vi har vært sammen i 2,5 år) Så jeg er stolt over hvor mye han har fått til på kort tid. Anonymous poster hash: 4dc71...4d7
JeanieBeanie87 Skrevet 23. juni 2013 #10 Skrevet 23. juni 2013 Er veldig stolt av min samboer! Han skal bygge på huset og likevel kommer han inn om kvelden og gjør litt husarbeid. I skrivende stund lager han mat og ordner på kjøkkenet. Føler jo selv jeg skulle hjulpet til med masse, men hemmes av bekkenløsning! Hurra for våre flotte menn
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #11 Skrevet 23. juni 2013 Min mann (sambo) har pusset opp eit helt hus. 2 bad, stue, 3 soverom, gang og kjøkken. Helle på å lage hagen skikkelig fint. Han er hjelpsom og stiller alltid opp.. Han er skikkelig handy. Jeg har selvsagt hjelpt litt til, men er langt ifra så handy som han. <3 Anonymous poster hash: 334d9...73b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå