Gå til innhold

Hvor mye samvær har barnefar hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare nysjerrig :)

Anonymous poster hash: 2e10a...0e7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

0 samvær

Anonymous poster hash: 548eb...bc2
Skrevet

Annenhver helg (tors-man) og annenhver uke (ons-tors). I tillegg er han med på fotballtreninger og kamper til de to eldste, tar seg av dugnader i fotballklubben etc.

Vi samarbeider veldig godt, han er en flott pappa!

Han et også med på alle foreldremøter, foreldresamtaler osv. Veldig tilstede i barnas hverdag.

Anonymous poster hash: 0670f...2a1

Skrevet

Annenhver helg (tors-man) og annenhver uke (ons-tors). I tillegg er han med på fotballtreninger og kamper til de to eldste, tar seg av dugnader i fotballklubben etc.

Vi samarbeider veldig godt, han er en flott pappa!

Han et også med på alle foreldremøter, foreldresamtaler osv. Veldig tilstede i barnas hverdag.

Anonymous poster hash: 0670f...2a1

det høres jo kjempe bra ut :)

Skrevet

Her er det vanlig samvær. en dag i uken med overnatting og annen hver helg.

så har vi annen hver ferie og 2 uker hver om sommeren.

Skrevet

Ca 2 ganger i året.. Så, når det måtte passe han best.. Heldigvis så lider vi ingen nød av den grunnen.

Skrevet

Vi deler på det meste.

Han er grinete om morgenen så da tar jeg det meste med ungene. Til gjengjeld er han flink til å ta dem med på helgeturer ol når jeg jobber. Jeg er nok mest sammen med dem på hverdagene.

Anonymous poster hash: 9de38...68c
Skrevet

Vi har 50/50

Anonymous poster hash: b256f...f7d

Skrevet

Vi har 50/50

Anonymous poster hash: b256f...f7d

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Annenhver onsdag til mandag, såfremt ikke barnet skal på noe i regi av aktiviteter. Da må hun være hos meg.

Skrevet

Vi deler på det meste.

Han er grinete om morgenen så da tar jeg det meste med ungene. Til gjengjeld er han flink til å ta dem med på helgeturer ol når jeg jobber. Jeg er nok mest sammen med dem på hverdagene.

? Hvorfor skal han komme til deg å ta opp barna om morgenen?

Anonymous poster hash: a5d21...1c0

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi deler på det meste.

Tror muligens hun misforsto spørsmålet

Skrevet

Vi deler på det meste.

"Misforsto" med vilje. Det sto ingenting i hovedinlegget om at spørsmålet bare gjaldt barn som ikke bor sammen med faren.

Skrevet

0 samvær,fars valg!

Anonymous poster hash: fb5d2...a01

Skrevet

Noen timer ca annehver mnd, barnet er tenåring og vil ikke til far. Far tar lite intiativ selv om han bare bor 5 min unna.

Anonymous poster hash: 50263...eb1

Skrevet

Vi deler på det meste.

"Misforsto" med vilje. Det sto ingenting i hovedinlegget om at spørsmålet bare gjaldt barn som ikke bor sammen med faren.

Det synes jeg var tullete av deg. Ingen beskriver vel barnets tid med far når man bor sammen som samvær?

Anonymous poster hash: 44a55...1c7

Skrevet

I utg.pkt. annenhver helg, men nå er gutten stor nok til å styre dette selv! (12 år) Det blir samvær når det passer sånn innimellom kompisbesøk og alt annet som foregår. Vi feirer høydider sammen, og er ofte på helgeturer/ferie sammen også. Samarbeidet fungerer perfekt, og mannen min og xen har blitt bestekompiser! :-)

Anonymous poster hash: a7a52...4ea

Skrevet

Samvær annenhver fredag til mandag morgning.

Skrevet

Null og niks, heldigvis vil farmoren hennes mer enn gjerne kjenne sitt barnebarn så hun har henne ofte på besøk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...