Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Jeg er 40 år og nylig gravid i 8 uke..... I går kom min 19 årige datter og fortalte st hun er gravid i 5-6 uke..... Oj oj.... Anonymous poster hash: bae20...7cd
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Utrolig white trash med mor og datter som er gravid samtidig Anonymous poster hash: 4cb3f...7d8
Mamma til 3? Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Utrolig white trash med mor og datter som er gravid samtidig Anonymous poster hash: 4cb3f...7d8 Tulling. Gratulerer til dere begge, HI! Litt spesielt, men sikkert veldig koselig
Tyra79 Skrevet 23. juni 2013 #6 Skrevet 23. juni 2013 Gratulerer til begge to! Så spennende det blir for hele familien:)!
MammantilNurket Skrevet 23. juni 2013 #7 Skrevet 23. juni 2013 Utrolig white trash med mor og datter som er gravid samtidig Anonymous poster hash: 4cb3f...7d8 Gratulerer!! Prisen for ukens mest dustete kommentar går til ... *trommevirvel* ... DEG!!!
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 23. juni 2013 #8 Skrevet 23. juni 2013 Utrolig white trash med mor og datter som er gravid samtidig Anonymous poster hash: 4cb3f...7d8 På hvilke måte kan det oppfattes negativt da? Blir ganske forundret over tankegangen til enkelte, må jeg si. Til hi: gratulerer, tenk for en spennende tid dere går i møte ❤
Cat_Woman Skrevet 23. juni 2013 #9 Skrevet 23. juni 2013 Gratulerer så mye! Det blir sikkert både rart og fint, men tenk så fantastisk det kan bli å dele dette med datteren din. Ikke hør på negative kommentarer forresten, både du og datteren din er absolutt "innafor" når det gjelder alder, selv om du er i den øvre og hun i den nedre delen av spekteret
Gjest yrild Skrevet 23. juni 2013 #10 Skrevet 23. juni 2013 Tenk så mye glede de små får av hverandre :-) Jeg håper datteren din har andre til å stille opp for seg også iom at du vil ha mye å henge i med i begynnelsen :-)
Koala *g07* Skrevet 23. juni 2013 #11 Skrevet 23. juni 2013 Faren min vokste opp med tante og onkel som var yngre enn seg selv, og faren min var nr 3 i sin søskenflokk Nå var min farmor eldste til mine oldeforeldre. Noe spesielt er det jo selvsagt da Så slik sett er jo faren min sine søskenbarn jevngamle med mine søskenbarn. Dette går nok uansett veldig bra
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #12 Skrevet 23. juni 2013 Utrolig white trash med mor og datter som er gravid samtidig Anonymous poster hash: 4cb3f...7d8 Finnes omtrent ikke noe som er mer harry enn å kalle andre white trash! Huff, kjipt for deg Anonymous poster hash: 7ff27...7a8
♥Madam Mim♥ Skrevet 23. juni 2013 #16 Skrevet 23. juni 2013 Så gøy! Gratulerer så mye til dere begge Litt spesielt er det jo, men er ikke noe galt av den grunn. Dere kommer nok til å komme enda nærmere hverandre siden dere har barn det bare skiller få uker mellom og barna kommer til å få stor glede av hverandre oppover
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #17 Skrevet 23. juni 2013 Se og Hør neste. Anonymous poster hash: 352a8...c3d
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #18 Skrevet 23. juni 2013 Kan være at datteren din vil synes at det er litt dumt siden du nå ikke kan konsentrere deg om å bli bestemor og å stille opp for henne. Men gratulerer. Anonymous poster hash: 98935...428
BikkjeBisk Skrevet 23. juni 2013 #19 Skrevet 23. juni 2013 Utrolig white trash med mor og datter som er gravid samtidig Anonymous poster hash: 4cb3f...7d8 [/acronym Og ellers har vi alle hjernecellene på plass? HI; Gratulerer så masse til dere begge!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #20 Skrevet 23. juni 2013 Jeg kjenner jeg er utrolig glad det ikke er meg! Alt til hver sin tid! Anonymous poster hash: d9165...1b9
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #21 Skrevet 23. juni 2013 Gratulerer, tror jeg? Personlig hadde jeg blitt fryktelig lei meg om min 19 år gamle datter kom og fortalte at hun var gravid (hadde selvsagt støttet henne, men ønsker et bedre liv for henne enn det, med reiser, utdannelse etc før man slår seg til ro), og som 19 åring hadde jeg syntes det var direkte ufyselig om min mor ble gravid. Men håper jo at dere tenker annerledes og er glade på hverandres vegne. Anonymous poster hash: f88a5...d7d
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #22 Skrevet 23. juni 2013 Gratulerer, HI Jeg har flere yngre halvsøsken. Men den jeg har et virkelig godt søsterforhold til er min ene tante som er nesten jevngammel med meg selv. Hun har vært en berikelse i hele livet mitt, vi lekte sammen som små og har støttet hverandre hele livet. Tror dette blir veldig bra, jeg Bare pass på at du beholder et godt forhold til datteren din underveis, så blir dette fint for dere begge. I beste fall kan det også bringe dere nærmere hverandre pga det derekommer til å dele av erfaringer. Det er veldig opp til hvordan du - og hun - velger å ta dette. Lykke til Anonymous poster hash: ff858...a44
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #23 Skrevet 23. juni 2013 Sier også gratulerer! Blir spennende for dere Jeg fikk mitt første barn som 20 åring, så om min datter begynner like tidlig som meg så kan vi fort ende opp som dere Å få barn som 40 åring er i dag ikke så uvanlig, og man er absolutt ikke for gammel. Men personlig ville jeg følt meg for gammel til å få barn om min datter også skulle ha barn på samme tid. For meg blir dette feil på mange plan, så all ære til dere Anonymous poster hash: 38c17...dca
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #24 Skrevet 23. juni 2013 Jeg hadde syns det var grusomt om mamma fikk baby når jeg var 19. Og jeg vet at mamma syns det er koselig å konsentrere seg om å være mormor. Blir ikke mye mormor du da dessverre Anonymous poster hash: 62ef2...080
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 23. juni 2013 #25 Skrevet 23. juni 2013 Gratulerer! Jeg er selv tante til noen som er eldre enn meg, da pappa er mye eldre enn mamma, og hadde vært gift og fått barn mange år før han traff mamma. Så jeg har søsken som kunne vært foreldrene mine, og deres barn og jeg (som jeg da er tante til) har mer et søskenbarnforhold. Det har aldri vært noe annet enn morsomt, en liten kuriositet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå