I scream for icecream! Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Og hvorfor? Hva gjorde bryllupet så bra? Eller har du giftet deg selv og fått positive tilbakemeldinger på noe spesielt? Har du generelt noen gode råd til hva som gjør bryllupet best mulig? Tar gjerne imot tips!
☆☆☆ Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 Har berre vore i koselege bryllup. Men generelt synes eg bryllupa på klubbhus/grendahus har vore kjekkare enn hotellbryllup pga meir avslappa atmosfære. Korvidt det er fri bar eller ikkje bryr meg lite, berre eg får vite om det og kan ta med pengar. I enkelte familiar kan fri bar bli ei ulempe, men dei fleste taklar det fint. Eviglange talar er heller ikkje ein favoritt, men ein held ut. Allsang laga ut av nødrim og ein melodi halve selskapet er kjend med og resten ikkje bør det ikkje bli for mykje av. Men eg er stort sett ein takksam gjest som blir med på både polynese og selskapsleikar utan å drite meg ut med furting og himling med augene, sjølv om eg ikkje akkurat hadde foreslått aktivitetane..
I scream for icecream! Skrevet 23. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2013 Dytter litt, jeg. Vil gjerne ha mange svar! Fikk mange gode tips til hva man IKKE bør gjøre i den andre tråden.
Kathrine. Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Synes koldtbord og plassering av venner sammen er bra. Uhøytidelig, og rom for å bevege seg. Selskapslokale der en kan ta med egen drikke og dermed også ha fri bar. Få, korte taler. Slik liker eg det. Uformeldt og gøy.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #6 Skrevet 23. juni 2013 Var helgebryllup til Svalbard! Helt nydeligt! Plassen, maten, folka. Alt var bra Ellers eit supert bryllup på hotell Ullensvang i fjor sommer. I mai! Fint vær, god mat, Begge bryllupa var det invitert en god del vennner, syns det hjalp på med tanke på at begge varte 3 dager. Anonymous poster hash: 79527...583
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #7 Skrevet 23. juni 2013 Vi har fått veldig god tilbakemelding på cover band. 2 gitargutter som spilte på oppfordring pluss egne ting. Og vi hadde kun plassert meg, mannen, forlovere og foreldre. Resten plasserte seg selv. Akkurat det før jeg fremdeles høre at var spesielt bra. Anonymous poster hash: 51a3b...a59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå