Gå til innhold

Frustrert ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gikk fra hverandre i fjor i oktober og fordeling på barna tok evigheter. Måtte til slutt ha hjelp av advokat.

Det var jeg som gikk ut av forholdet pga hans aggresjon og at jeg mistenkte han var utro.

Etter bruddet så fant en venninne av meg et bilde på nett der kan kyssa ei annen mens vi var i lag...

Dette kvinnfolket å han venter smått på høsten .

Jeg liker henne ikke. Kommer nok aldri til å gjør det.

Så for noen uker siden fikk jeg vite av en venninne at denne dama hadde publisert noe på ei FB side der hun lurte på ha støtte hun kunne få son alene mor , pga hun ikke viste om hun ville flytte inn med han. Måtte se hva som er mest økonomisk. Eksen har sagt hun har et luksus problem.

Men jeg sa dette til eksen og han tok d opp med henne . Hun ble sur og gjorde det slutt med han for 4 gang. Jeg meldte meg inn i denne siden etter å ha blitt invitert.

Så ble de i lag igjen.

Og 9 dager etter dette skjedde så får hun meg fjernet fra denne siden på grunnlag at jeg hadde sagt dette. Men jeg var ikke medlem da dette skjedde. Jeg ble sur på eksen for at han brøt et løfte.

Vi hadde en hissig samtale på sms hele den dagen. Der jeg får skylda for å ødelegge mellom dem.... Er da ikke min feil at han viser sms som er sendt mellom meg å han???

Men uansett nå er han enda sur på meg og snakker ikke til meg.

Vi har frem til da hatt en grei tone.. Jeg har handlet for han og han har fått sett ungene når han har savnet dem. Jeg har kjørt opp til han etter jobb for at han skal få hilse på.

Så nå skal han ha barna i 2 uker. Så jeg spurte om jeg kunne få si hade til barna før de reiste.. Fikk jeg til svar. Det trenger du ikke, du har ingenting her å gjer..

Blir frustrert over han.

Skal jeg bare drite i han? La være å prøve å få et samarbeid?

Nå i høst så skal samværsavtalen til vurdering der han vil nok ha mer samvær . Men siden han da er blitt pappa igjen og hun ikke er helt stabil i oppførselen. Har jeg lyst til å si at jeg vil avvente ned å gi flere overnattinger. Men at han kan få dagssamvær slik at våre unger kan bli kjent med den nye situasjonen over tid.

Kan jeg si det eller vil det være å sabotere ?

Det er jeg som har daglig omsorg og han har vanlig samvær. Eldste blir 5 og hun minste er 17 mnd.

Hva skal jeg gjøre???

Anonymous poster hash: 89f3d...b27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor du blander deg inn i deres forhold....

Anonymous poster hash: ea1c2...45b
Skrevet

Du virker veldig ung? Han var utro, så la han gå... Handle og legge opp til samvær? Joda, fine tanker, men la han ta ansvar selv. Får til en ordentlig avtale, og hold dere til den. La han få leve sitt liv, og gå videre med ditt. Sms krangling er rimelig fjortiss.

Anonymous poster hash: 0d530...0a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...