Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Jeg har skrevet dagbok om det jeg har blitt utsatt for av min mann. Jeg gjorde det fordi jeg måtte få det ut et sted samtidig som jeg iblant lurte på om det var sant at det hadde skjedd/ forholdet var så ille. I går fant han den. Det var ikke så vanskelig, siden jeg hadde glemt å rydde den bort før jeg gikk. Jeg kom på det da jeg var langt avgårde og når jeg kom hjem, så fant jeg den ingen steder. Jeg kan ikke huske helt hvor jeg hadde den, men jeg kan bare ikke finne den. Mannen nekter, men jeg vet at han har den siden han har gått fra å si at han vil prøve mer til at nå er det over og ut. Han har drevet med fysisk og materiell og psykisk vold, men har nå begynt å gå til psykolog siden jeg og etterhvert han ser at det må til. Han bare nekter for å ha tatt den med seg og det er kjempeforvirrende. Anonymous poster hash: 2bf1a...2c4
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 vel, hvis du har skrevet masse "dritt" om ham i ei bok som lå fremme så er det vel ikke så rart han har tatt den? Og nekter for det? Du kan nok regne den for tapt. Anonymous poster hash: 21c63...8a1
Januars lykkeliten Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Syns absolutt det er rart å ta en bok selv om det sto mye om han i boken ! Mulig han faktisk vil lese for å forstå ? ? Vanskelig tema for han og, hvis han nå har startet i behandling for dette. . Sikkert sårt. Prøv å få han i tale om temaene i boka kanskje ?
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 vel, hvis du har skrevet masse "dritt" om ham i ei bok som lå fremme så er det vel ikke så rart han har tatt den? Og nekter for det? Du kan nok regne den for tapt. Anonymous poster hash: 21c63...8a1 Hvis han banker opp dama så er vel den "dritten" legitim eller Hi, han høres ikke helt god ut. Du får finkjemme hans skap og skuffer og se om du finner den.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Du får ta det kjæreste han har - gjemme det og foreslå en byttehandel... Anonymous poster hash: 4369c...009
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå