Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Jeg har time for innsetting av spiral, og det er mildt sagt greit å få gjort dette ASAP, men barnevakt er det mildt sagt IKKE lett å skaffe, så vil de protestere mot at jeg tar han med meg inn? Jeg har ingen motforestillinger selv, han kan sitte på en stol ved siden av meg og spille på iPaden mens det hele foregår, og det tar jo ikke lang tid. Noen som har erfaringer? Anonymous poster hash: 8ef25...3ab
Gjest Julia1984 Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 Ville jeg aldri gjort!!! Hva hvis 3 åringen begynner å plukke på ting og gynekologen stadig må avbryte for enten du eller han må stoppe 3 åringen. Har du ikke barnehage til 3 åringen da?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Håper du tuller?? Anonymous poster hash: fe804...455
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 jeg ville ikke tatt med min treåring. det ville blitt mye rart å fortelle i barnehagen, tror jeg! men om det ikke tar lang tid, så kanskje han kan sitte å venteværelset og at sekretæren kan holde øye med han? Anonymous poster hash: 4be37...908
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Kommer helt an på 3-åringen! Eldste min var med meg til frisør, tannlegen (jeg måtte bore, og han hadde sommerferie) og til lege som fjernet 3 føflekker (jeg trodde legen skulle SE på dem, men hun syntes de like greit kunne fjernes med det samme) på den alderen. Han satt på en stol og passet på lommeboka mi. Nr 2 kunne jeg tatt med på en god dag, men nr 3 kan jeg nok aldri ta med på noe som helst sånn! Anonymous poster hash: 0ecfc...79b
klg,2 boys now:) Skrevet 23. juni 2013 #6 Skrevet 23. juni 2013 Jeg var i litt samme situasjon men ungen var 10 mnd fikk da beskjed om at ungen måtte vente på venterommet.jeg fikset barnevakt istede da selvsagt.
Bustehue Skrevet 23. juni 2013 #7 Skrevet 23. juni 2013 Satt inn spiral i forrige uke. Ville ALDRI hatt med treåringne min iallefall. "MAMMA, hvorfor tar mannen den inn i tissen din?!?" Haha.. Ser det for meg.. I tillegg så gjør det faktisk vondt å sette inn spiral og da er det også greit å ikke ha han med. Jeg ble ordentlig svimmel og kvalm av smerten og måtte ligge på benken en stund etterpå, veldig glad for at jeg ikke hadde han med meg ja..
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #8 Skrevet 23. juni 2013 Nei det ville jeg aldri tenkt på engang! Har du satt inn spiral før? Jeg ble hvertfall grisedårlig, og hadde ikke hatt sjans å ta meg av en treåring etterpå. Måtte ha hjelp til å klare å komme meg hjem. Anonymous poster hash: 8a85b...f35
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #9 Skrevet 23. juni 2013 Da hadde jeg bytta time - eller hva med bhg ?? Anonymous poster hash: 80d89...28a
Caprica Skrevet 23. juni 2013 #10 Skrevet 23. juni 2013 Hahahaha ja jeg kan se for meg hvordan det hadde gått dersom min treåring skulle være mer dit:-) Hva er det mamma? Mamma! Hva gjør han mannen?? Er du en doktormann? Har du traktor? Hvorfor ikke det? Hva heter denne tingen? Hvorfor det? Kommer an på barnet kanskje... Er det en veldig rolig unge som kan sitte på en stol med feks en ipad så kanskje, men det hadde ikke gått med min :-)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #11 Skrevet 23. juni 2013 Om du er villig til å risikere følgende scenario i nærmeste kassakø litt senere på dagen, så: "Hei! Hva heter du! Jeg heter Pål! Vet du hva vi har gjort? Vi var hos en mann som puttet en stor ting i tissen til mamma! Så kom det litt blod, men det gjorde ikke noe!" ...om det er umulig å finne barnevakt innen rimelig tid, kan du jo eventuelt ringe og høre om ungen kan vente hos sekretær e.l. Anonymous poster hash: 37f2d...ebf
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #12 Skrevet 23. juni 2013 Ville tatt en tlf til dem og spurt om noen der kunne holdt e øye med han bare akkurat mens du fikk satt inn spiralen. Når jeg har vært hos gynogeolog har det alltid vært med en assistent som ikke gjør så mye annet enn å være tilstede og hjelpe gynogeologen litt. kanskje denne personen kunne holdt et halvt øye med gutten hvis han blir urolig eller noe, mens du er bak forhenget i stolen. Jeg har hatt med en ettåring i vogn ogdt var uproblematisk. Ble underholdt av noen andr de to minuttene jeg var inne uten klær. Men ser for meg det er andre utfordringer med en treåring. Men når dt er sagt så burde jonegentlig mannen din passe barnet mens du er inne. Antar at du ikke er aleinemor når du skal sette inn spiral. Kanskjehan kan ha han med på jobben i mellomtiden feks om det er umulig å ta en time eller to med avspasering. Anonymous poster hash: 4f188...fd4
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #13 Skrevet 23. juni 2013 ungen har vel en far og... jeg hadde aldri tatt med min inn til sånt.... kunne du tenke deg selv og huske dåsa til morra di fra du er liten? noen unger husker veldig tidlig, for husker fra den aldern selv, og takk gud for at ikke noen av di minne er fra dåsa til mamma.... Anonymous poster hash: ee4c1...fe1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå