Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #1 Skrevet 23. juni 2013 Fornøyd ikke fornøyd? Anonymous poster hash: 8cb31...e49
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #2 Skrevet 23. juni 2013 Har vært på flere titalls hotell, både med og uten barn, i flere land. Hva er formålet? Reiser dere med barn, hvor gamle er de, hva ønsker dere av området rundt? Anonymous poster hash: 6020b...974
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Har vært på flere titalls hotell, både med og uten barn, i flere land.Hva er formålet? Reiser dere med barn, hvor gamle er de, hva ønsker dere av området rundt? Anonymous poster hash: 6020b...974 Barna er 2,3 og 7år,det må være barnevennlig. Jeg har ikke råd til et 5stjerners hotell så bør ikke være for dyrt heller. Anonymous poster hash: 8cb31...e49
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Har også vært på mange sydenturer og hoteller. Du bør finne et hotell som ikke ligger i et typisk feststrøk, har barnebasseng (gjerne oppvarmet dersom du reiser utenfor sesong), resturant/kiosk eller liknende som selger is og drikke. Foretrekker også leilighetshotell, fremfor vanlige hotellrom. Syns det er kjempe kjekt med en kjøkkenkrok hvor vi kan lage vår egen frokost og kveldsmat, samt at det er sofa og bord som familien kan slappe av rundt. Balkong er kjekt for å henge badehåndduker til tørk, og for de voksne på kveldstid med et lite glass vin når barna har lagt seg Eneste jeg "irriterer" meg over ved sydenhoteller, er at jeg ofte må betale for å bruke safen, wifi og tv på rommet. Kan også være kjipt dersom en kun får nye håndduker hver 3. dag eller sjeldnere, når man dusjer mye og har små barn. Be også om røykfritt rom. Anonymous poster hash: 9514d...c14
Appelsinpiken Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Anbefaler sunwing resorts hos ving. Har vært i arguineguin, og skal til alcudia i år. Leiligheter i mange str, kan velge all inclusive om man ønsker, bamseklubb, og alt er tilrettelagt for at barna skal kose seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå