Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Det stikker noe enormt når jeg puster, det stikker på en måte i brystet og ved ribbeina når jeg puster inn (høyre side), så får jeg ikke fylt lungene med nok luft for det gjør så vondt. Får bare pustet halvveis. Har vært sånn i hele dag, men føler meg litt verre nå, Hva kan dette være? skal jeg vente å se eller bør jeg kontakte legevakten? Anonymous poster hash: f790e...31f
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 Hvis du er verre, så skader det jo aldri med en tlf til legwvakten; om ikke annet, så kan de kanskje berolige deg... Kan det være at du har brukket et ribbein? Anonymous poster hash: fedfa...79f
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Jeg har hatt det flere ganger, hos meg er det stramme sener og muskler rundt ribbena. Blir verre om jeg stresser. Ring legevakten om du er redd, de kan nok berolige mer enn vi kan Anonymous poster hash: 56649...f80
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 Ringte mamma (hun er flink til å berolige meg), hun sa det samme som #3, kan være stramme sener eller muskler, men kunne også være begynnelse på en lungebetennelse, så tar og ringer legevakten i morgen om det ikke blir bedre. Først må jeg bare prøve å finne en liggestilling hvor jeg ikke kjenner det så godt og prøve å sove, ikke så enkelt når jeg føler jeg ikke får puste skikkelig. Men takk for svar dere Anonymous poster hash: f790e...31f
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #5 Skrevet 22. juni 2013 Godt å ha en mamma å ringe til <3 God bedring! Håper du får sove Anonymous poster hash: fedfa...79f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå