Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Er jo ikke før høsten, men vurderer å ha det en annen plass enn hjemme. Ser at mange i klassen til barnet mitt feirer på lekeland, bowlinghallen, osv osv osv... Mc donalds noe som har feiret der??? Koster det 300 kr og så full pris på mat for hvert enkelt barn??? http://www.mcdonalds.no/no/familie/bursdag_paa_mcdonalds.html Andre tips? Mulig det bare blir hjemme da, for det er jo DYRT! Anonymous poster hash: 8947f...b1d
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 Sønnen min har vært i ca 10 7-års dager i år, og alle har blitt holdt hjemme, utenom en der de hadde leid gymsalen på en skole. Feire på McDonalds tror jeg ikke noen gjør lengre her i området... Synes feiring der virker litt "kjipt". Anonymous poster hash: ec144...7b9
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Har heller ikke hørt noe om mc donalds lengre så blir nok ikke å feire der nei:P Lekeland gidder jeg heller ikke da dette gjør annenhvert barn..... Kanskje danse eller bondegård............ HI Anonymous poster hash: 8947f...b1d
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 Vi hadde hjemmebursdag og det falt veldig i smak hos ungene. Hjemmebursdag er nesten eksotisk, hehe, og barna likte det veldig godt Anonymous poster hash: f4d27...528
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Ungene mine liker best bursdager som er hjemme hos bursdagsbarnet. Det viktigste er å få komme hjem til vennene og se hvordan de som de ikke er så mye sammen med har det hjemme. Ellers synes de det er gøy med bowling og de liker seg på Emma Sansehus om dere bor i nærheten av Sandvika, men de fleste feirer hjemme. McDonalds er ikke stas! Anonymous poster hash: c274b...f7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå