Gå til innhold

Jeg har en Audi A4 stasjonsvogn 2005 modell... Og 3 barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere ha valgt 3 seter veldig tett sammen i baksetet (selene blir vanskelig å komme til, tenk om man må løsne dem raskt etter ulykke) eller koblet ut airbagen og hatt 6,5 åringen i et sete foran i bilen? Er det lov at en som nærmer seg 7 år sitter foran? De bak er da 0 og 1 år.

Anonymous poster hash: f0674...939

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er etter min mening en altfor liten bil til 3 barn.

Vi har a6, som jo er en hel del strørre. Har ikke sjanse til å få tre seter ved siden av hverandre bak. Det er jo ikke et fullverdig sete i midten, og et sete krever et fullverdig sete.

Vi venter nr tre, så nå blir det ny bil. Man får ikke sikret 3 barn i bilstoler forsvarlig baki en a6, og da heller ikke en a4.

Når det gjelder å koble ut airbagen og ha eldste framme, så er det et alternativ det går an å leve med, men det er jo ikke ideelt.

Anonymous poster hash: 2cbe4...37e
Skrevet

Vi har A4 og to småbarn, og jeg kan ikke tro hvordan det skal være mulig å få pressa enda en person inn i den bilen. Det er verdens mest ubrukelige stasjonsvogn, og jeg ville gått for å bytte ut bilen i stedet, dersom du har råd.

Skrevet

Det er økonomien som er problemet, men må man så må man. Fantastisk fornøyd med bilen på alle områder, men den skulle vært større nå ja. Får vel kikke oss rundt etter en ny en, MÅ ha firehjulstrekk, og den vi har er topp på glatta og en god og trygg bil. Men men.. Ikke så trygt om trygg trafikk ikke kan anbefale 7 åringen å sitte foran nei, for 3 gnudde seter er heller ikke bra. HI

Skrevet

Ta babisen fremme, og la de store ungene sitte bak.

Trygt og godt med baby fremme, mindre distraksjoner. Hadde mine fremme når de var små, lett å komme til. Slipper å strekke deg bak i leit etter smokk, trenger ikke være redd de store plager den lille. Kan holde lille i håbda, og mye mindre grinng.

Anonymous poster hash: 50659...98d

Skrevet

Oi det hørtes farlig ut, er det lovlig? Tenkte jo større barn foran, jo bedre, men det er kanskje fordi baby er bakovervendt at det kan være greiere? Takk for svar alle dere!! -HI-

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg har en audi A2, som er betydelig mindre, og 3 barn. Ikke noe problem.  Må du koble fri de to små og bilen står i full fyr, har du et problem uansett hva slags bil det er, de sitter jo aldri så nært at du kan rekke setebeltene deres fra sjåførplass???

Sjuåringen sitter trygt framme om du kobler fra airbagen og lar ham/henne sitte i et godkjent sete.

Skrevet

Vi har a6, som jo er en hel del strørre. Har ikke sjanse til å få tre seter ved siden av hverandre bak. Det er jo ikke et fullverdig sete i midten, og et sete krever et fullverdig sete.

Vi venter nr tre, så nå blir det ny bil. Man får ikke sikret 3 barn i bilstoler forsvarlig baki en a6, og da heller ikke en a4.

Når det gjelder å koble ut airbagen og ha eldste framme, så er det et alternativ det går an å leve med, men det er jo ikke ideelt.

Anonymous poster hash: 2cbe4...37e

Det der er bare tull! Vi har selv a6 og får fin plass til 3 seter bake! 2 bakovervendt og ei framover! Men det blei endel krangling når de sitter så nært så vi har nettopp kjøpt oss ford s-max :D love it! ;)

Skrevet

Når det gjelder å koble ut airbagen og ha eldste framme, så er det et alternativ det går an å leve med, men det er jo ikke ideelt.Anonymous poster hash: 2cbe4...37e

Det der er bare tull! Vi har selv a6 og får fin plass til 3 seter bake! 2 bakovervendt og ei framover! Men det blei endel krangling når de sitter så nært så vi har nettopp kjøpt oss ford s-max :D love it! ;)

Men husk at A6 er betydelig større enn A4, og midtsetet i en A4 kan umulig ha plass til et stort barnesete.

Anonymous poster hash: b2a10...471

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...