Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Er i andre trimester og litt plaget med forstoppelse. Dette er pinlig, men jeg lurer på om det kan være farlig å presse for mye for å få avføringen ut? Anonymous poster hash: 9f300...4b8
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 Altså presse veldig hardt Anonymous poster hash: 9f300...4b8
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Nei, det eneste som kan skje er vel at du får en hemoroide (som kan være en vond plage i seg selv) Anonymous poster hash: 5d669...3e0
Tarssan Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 Det har jeg aldri hørt at kan være farlig, men nå har jeg heller ikke hørt alt Det er imidlertid ikke så heldig og være forstoppet ifht det å få hermorider, som ikke er farlig, men kan være svært ubehagelig og vondt. Drikk mye vann, linfrø, svisker og å være i bevegelse kan hjelpe.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #5 Skrevet 22. juni 2013 Ikke utover at du vil presse på deg hemorroider. Du klarer ikke presse it babyen om det er det du er redd for. Kjøp deg frukt & fiber, spis et par stk på kvelden og voila! Anonymous poster hash: de889...e34
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #6 Skrevet 22. juni 2013 Vil neppe tro at ungen kommer ut i samme slengen, hvis det er det du tenker på. Derimot hadde jeg vært litt forsiktig fordi man lett kan få hemoroider når man bruker bukpressen. Kanskje ta et lite miniklyster, om du har? Men, må du bæsje NÅ, for all del, bare press det ut. Det er liksom ingen vei utenom. Spis mye fiber, og drikk masse. Ta gjerne laktulose daglig også, så slipper du å presse så veldig. Anonymous poster hash: bb295...905
oslofrk Skrevet 22. juni 2013 #7 Skrevet 22. juni 2013 Etter noen temmelig ubehagelige døgn og en meget forståelsesfull dame på apotek er jeg reddet av blanding av miniklyster, lactulose, svisker og vann.. Kombo bekkenløsning, forstoppelse og kremt hemoroids (som det nå heter hos oss) er IKKE å anbefale og det virker som om det er gjensidig forsterkede... God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå