Gå til innhold

Er så velsigna :)))


Anbefalte innlegg

Skrevet

For 4 år siden satt jeg som en halvdeprimert arbeidstaker med en jobb jeg ikke likte og så ingen ende. Hadde ingenting av det jeg ønsket meg mest her i livet: min egen herlige familie. Følte virkelig livet butta i mot etter en vond oppløsning av et uheldig samboerskap året før.

Men så tok jeg grep for eget liv. Skaffet meg hund, begynte å komme meg ut, fikk meg utdannelse, møtte mannen i mitt liv, og nå sitter jeg her med familien min, ring på fingeren, vi prøver oss på andremann, vi er friske og raske alle 3, jeg har fått fast stilling som det jeg er utdannet som, og vi har hus og bil og gjeld. WOW! Jeg har virkelig fått alt jeg ønsker meg (utenom lottogevinsten da). :) Lykken smiler! :)))

Sånn, måtte bare få det ut.. :)



Anonymous poster hash: 9615d...bc1
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...