Gå til innhold

Angrer dere på huskjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som ikke er fornøyd med huset vi kjøpte for tre år siden :huh:

Var på masse visninger og endte opp med å kjøpe hus i et strøk jeg egentlig ikke synes er så veldig fint. Og da mener jeg både utseende og at det ikke er det beste strøket i byen...

Kan jo nevne at det nå er to nabohus til salgs og regner med at de blir stående en stund da de hverken er særlig fine hus eller fin beliggenhet som sagt...

Huset vårt er veldig fint skal sies. Men jeg angrer sånn på at vi ikke tenkte mer på beliggenhet, det er noe jeg vil anbefale alle å gjøre B)

Nå begynner jenta mi i første klasse, så det er ikke så lett å flytte lenger.

Anonymous poster hash: 56d89...c92
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten motsatt her egentlig, vi tenkte nesten bare beliggenhet, og kjøpte det eneste vi hadde råd til i det området vi ville. Men det er ufattelig mye oppussing som må gjøres, og det er litt mørkt og skyggefylt her. dessuten er naboen utrolig irriterende ... Men jeg angrer ikke egentlig. Bare lurer litt på om vi skulle hatt is i magen og prøvd å få tak i noe bedre ved å vente litt lenger. Men angående beliggemhet gorde vo et helt riktig valg, så jeg er enig med deg at beliggenhet er viktig.

Anonymous poster hash: 25067...861

Skrevet

Angrer ikke på hus, og i alle fall ikke beliggenhet da den er helt perfekt i forhold til skole og barnehage etc, men prisen tja...etter å ha lett over 2 år var vi ganske desperate og dett huset skulle vi ha...vi måtte 550 000 kr over takst i en heftig budrunde.... Litt kipt å se at et av nabo husene som er MYE finere enn vårt gikk for 500 000 kr mindre nå....:( Men uflaks..hadde det ikke vært budrunde så hadde vi nok fått det til takst....

Dette var kun 7 mnd siden...trøster oss med at vi fikk 500 000 kr over takst for vårt gamle også, men har mer lån nå siden vi kjøpte et dyrere hus. 

Anonymous poster hash: 3681d...51b
Skrevet

Altså huset er likt, men det er finere opppusset enn vårt, og gikk for en del mindre siden det tydeligvis er tørke i boligmerke nå..skremmer meg litt!!

Anonymous poster hash: 3681d...51b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...