Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Har dårlig råd så usikker på om jeg skal bruke penger på dette eller ikke. Vet dere ikke kan gi meg noe svar på om jeg er gravid eller ikke, men dere kan jo si om dere ville testet på dette grunnlaget. Liten blødning 3 dager etter 3 kun 1 dag. Ved menstider var jeg veldig kvalm, hver dag, spydde og ett par morgener. Mens var kun lyse rosa på papiret sammen med utflod og mens murringer, dette varte 1 uke. Så kom plutselig mens i gang med kraftig blødning, men ikke noe smerter som jeg alltid har, kun disse murringene. Varte mye korter en normalt, men kan jo komme av at jeg hadde de små blødningen 1 uke i forveien. Og kvalmen forsvant da mens kom skikkelig i gang. Hatt ømme pupper hele tiden. I dag har jeg halsbrann, har kun hatt det under svangerskap, hverken før eller etter det. Jeg går på p-pille så sånn sett er sjansen liten og absolutt ikke noe som er ønsket ennå. Hva tror dere, gravid eller ikke gravid? Teste eller droppe og bare se ann neste mens om 2 uker? Anonymous poster hash: c97af...6c0
<3 2G <3 Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 Kjøp deg billigtester på nett så har du. Jeg hadde testet.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Hadde testet. Men tror ikke du er gravid. Anonymous poster hash: 4213b...227
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå