Gå til innhold

alenemor og mensen kom ikke i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har holdt på med en mann i nesten to år...og nå kom ikke mensen :/ er jo ikke sikkert det er noe annet enn en fosinkelse...men går på microgynon og har gjort det i tre mnd etter å ha byttet fra yasminelle....

men enn om det er mer enn en forsinkelse....

hva vil folk tenke da?

da siden vi ikke er "sammen"

mange tanker her...

Anonymous poster hash: e7d1f...a83
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er dere ikke sammen etter 2år?!

Anonymous poster hash: 140bb...5ee
Skrevet

Hva folk tenker trenger du ikke å bekymre deg for. Er du gravid, ja, kjipt, men hvis du vil beholde så gjør du sikkert det beste ut av det. At jeg aldri i verden hadde giddet å pule uten forpliktelser på en mann i hele to år er en annen sak. Kan det hende at det kan bli dere hvis du er gravid og forteller ham det? Eller er det helt utelukket?

Anonymous poster hash: 63b08...b89
Skrevet

vi har vel egentlig syntes det har vert greit som det er.....jeg har barn han har ikke....og har ikke "passa meg" å gjøre det "så serriøst" for da kommer det store flyttespørsmålet etter hvert....og tror han også har syntes det har vert greit.....vi har tidligere erfaringer begge to...så har ikke hatt noe stress.....

men dette er jo ganske ubeleilig da.....men så er det denne indre moralen min ang. abort da....det er jeg sannelig ikke sikker på om jeg vil kunne gjøre dersom det er sånn ståa har blitt.....men å evt bli alenemor til enda en.........enn hvis han er helt uenig....er jo are tanker enn så lenge....

skjønner dere tanken min?

-hi-

Skrevet

Jeg tror nok ikke folk har så mye å tenke på her. De som tenker noe bør etter egen erfaring heller feie for egen dør først. Dessuten, å bli gravid som singel er ikke lenger noe tabu. Det er heller ikke åpne forhold, venner med fordeler, eller elskere. Og alle vet at de som har sex, de kan bli gravide. Uansett om de bruker prevensjon eller ei. 

Når det er sagt, så er det slettes ikke sikkert du er gravid, selv om mensen er forsinket. Det kan være påkjenninger som gjør at den utsettes noen dager (stress, sykdom, etc), det kan være kroppen som reagerer på ny prevensjon ved å endre syklus, det kan være mange ting. 

I første omgang ha litt is i magen, vent noen dager og se om mensen kommer :) 

Skrevet

Jeg tror nok ikke folk har så mye å tenke på her. De som tenker noe bør etter egen erfaring heller feie for egen dør først. Dessuten, å bli gravid som singel er ikke lenger noe tabu. Det er heller ikke åpne forhold, venner med fordeler, eller elskere. Og alle vet at de som har sex, de kan bli gravide. Uansett om de bruker prevensjon eller ei. 

Når det er sagt, så er det slettes ikke sikkert du er gravid, selv om mensen er forsinket. Det kan være påkjenninger som gjør at den utsettes noen dager (stress, sykdom, etc), det kan være kroppen som reagerer på ny prevensjon ved å endre syklus, det kan være mange ting. 

I første omgang ha litt is i magen, vent noen dager og se om mensen kommer :)

tusen takk :) håper du har rett...

er som sagt bare tankene mine som surrer....er vant med at mensen kommer dagen den skal komme....så tenker jo fort mitt nå da...

tankene om hva han evt kan reagere...vil han stille opp eller ikke....hva vil familien synes å tro osv...venner....alt...tenker alt....er sikkert tåpelig...

vet jo at det er mange faktorer som kan være i bildet....men enn om....ventetid ventetid...kan gjøre en sprøøø...

er det virkelig ikke uvanlig??

Skrevet

Det er da ditt problem (eller din glede, alt ettersom)

Og slett ikke min sak.

Men dersom det er et "løst forhold" uten noen bindinger ville jeg nok heller bekymret meg for hva han sier, dersom det nå er slik at du faktisk er gravid.

Skrevet

har holdt på med en mann i nesten to år...og nå kom ikke mensen :/ er jo ikke sikkert det er noe annet enn en fosinkelse...men går på microgynon og har gjort det i tre mnd etter å ha byttet fra yasminelle....

hva vil folk tenke da?

mange tanker her...

Kan det være at den nye prevensjonen du har begynt på gjør at du ikke får mensen? Jeg har aldri hørt om det og aner ikke hva det er, men antar at det kanskje er en type p-piller? Uansett så kan man miste mensen på de fleste hormonprevensjonsmidler og det trenger heller ikke å skje den første mnd og heller ikke hver mnd hvis det skjer.

Anonymous poster hash: ce50e...bd3

Skrevet

hva vil folk tenke da?

mange tanker her...

Kan det være at den nye prevensjonen du har begynt på gjør at du ikke får mensen? Jeg har aldri hørt om det og aner ikke hva det er, men antar at det kanskje er en type p-piller? Uansett så kan man miste mensen på de fleste hormonprevensjonsmidler og det trenger heller ikke å skje den første mnd og heller ikke hver mnd hvis det skjer.

Anonymous poster hash: ce50e...bd3

det kan hende...har fått mensen to ganger på dem....

pilletypen er en av de gamleste typene som er på markedet....fikk dem pga bivirkninger på de andre....

Skrevet

rundt 21 begynte jeg å blø litt....merkelig...for det var så uvanlig....rødt og slimete....ikke mye....sånn at det kom på papiret...etter 3 timer en liten strek i truseinnlegget.....og nå i sta var det ingenting....

er det mensen som kom litt over et døgn forsinket? eller er det mulig at dette var "festeblødning"

det "koker" i korsryggen....det er så varmt....merkelig følelse og iler nedover på baksiden av lårene....hva er det som skjer med meg?? -hi-

Skrevet

Ta en test da vel! Og om det fortsetter å være merkelig så oppsøk legen. Masse slim og sånn kan jo bety en infeksjon...

Anonymous poster hash: cce82...f43

Skrevet

HVA er poenget med å bruke ellipse mellom hver eneste setning? Orket ikke lese pga alle de hundre punktumene dine.

Anonymous poster hash: bcf5a...7f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...