Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg å synse (ang hus)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forelsket meg i dette huset, men det er egentlig litt for langt ut i forhold til hva vi hadde tenkt oss. Det er litt vel usentralt tror jeg, men så er jeg altså så forelsket i huset.

For de som kjenner området, hadde vi tenkt oss hus i Sætre/Åros eller Røyken, mens dette vel er gode 20 min lenger ut i ingenmannsland (hurumhalvøya)..

Prismessig er det midt i blinken for oss, og jeg synes jo vi får fryktelig mye for pengene i dette huset!

Hva tenker dere om huset? området?

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=42399913&areaId=20127

Anonymous poster hash: efc3d...450
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huset var skikkelig flott. Ingenting å utsette på huset altså. 

Området er jeg ikke kjent i, så det kan jeg ikke uttale meg om. 

Anonymous poster hash: a9802...4c9
Skrevet

Tenker at du har dårlig smak... Masse rare løsninger der, virker som man må gjøre mye for å det levelig.

Hadde og kviet meg for å bruke de meglerene bare pga de teite kommentarene på bildene, ble så cheesy.

Anonymous poster hash: 604ec...1f1
Skrevet

Tenker at du har dårlig smak... Masse rare løsninger der, virker som man må gjøre mye for å det levelig.

Hadde og kviet meg for å bruke de meglerene bare pga de teite kommentarene på bildene, ble så cheesy.

Anonymous poster hash: 604ec...1f1

He he... enig i at kommentarene til bildene var sære ;) og, smaken er jo som baken.. Men, takk for svar, alt hjelper :)

HI

Skrevet

wow.. det huset likte jeg :) skjønner godt at du har falt for det, men har du vært på visning også eller? 

Vi bor på Sætre, og jeg er glad for at vi ikke bor lenger inn, for selv om det er blitt nyasfalterte veier så er det en kjeeeeedelig vei.. kjedelig nok hit... men så kommer det jo også litt ann på hvor dere skal jobbe da? Hvor flytter dere fra? 

Anonymous poster hash: 576eb...d07
Skrevet

Fin utsikt og finfin uteplass, men huset er noe av det styggeste jeg har sett. Manglet bare romerske søyler ved alle inngangsdører for å få det komplett griseharry, liksom.

Anonymous poster hash: 499a9...fd1
Skrevet

Vi bor i Oslo nå, men jeg har vokst opp i Asker, og har fått jobb i Asker sentrum. Samboer har jobb i Oslo...  Vi hadde liksom sett for oss Sætre da, evt Åros eller Røyken, men aller helst Sætre.. Men, så dukket dette huset opp. Jeg har ikke vært på visning, har bare sett og sett på det på finn. Mye vil vel kanskje se klarere ut etter visning ;)

Lurer f.eks litt på hvordan stue/hovedoppholdsrom er, da det ikke kommer særlig tydelig fram fra bildene..

HI

Skrevet

Jeg elsker huset, selv om det var en del detaljer som jeg ikke synes var så fint. Og badene hadde jeg måttet gjøre noe med. Men det har kjempepotensiale! 

Ifht hvor det ligger, så kommer det vel litt an på hvor man jobber. Det er viktig at hverdagen går opp, og at man ikke tilbringer veldig mye av dagen i bilen... Spennende altså!! Lykke til med valget!

Anonymous poster hash: f1b58...b8b
Skrevet

Jeg elsker huset, selv om det var en del detaljer som jeg ikke synes var så fint. Og badene hadde jeg måttet gjøre noe med. Men det har kjempepotensiale! 

Ifht hvor det ligger, så kommer det vel litt an på hvor man jobber. Det er viktig at hverdagen går opp, og at man ikke tilbringer veldig mye av dagen i bilen... Spennende altså!! Lykke til med valget!

Anonymous poster hash: f1b58...b8b

Helt enig i at badene er håpløse, men det er innenfor budsjettet vårt å få gjort noe med det. Trappen uten gelender er også håpløs med to små barn ;)

HI

Skrevet

Flytt til Sætre, mye bedre ;) hehe..  neida, men som sagt, er litt kjedelig veier ned dit.. men alt blir jo en vanesak.. 

Det så jo fint ut, men er jo litt vanskelig også å se ut fra bilder for det er så flinke til å ta bilder hvor alt virker så fint og stort. 

Anonymous poster hash: 576eb...d07
Skrevet

Tofte er veldig langt ut på landet, bussen til Oslo tar 2 timer ... Hadde ikke flytta dit hvis jeg jobba i Oslo. Huset var litt rart, bør nok sees. Mye for pengene da.

Anonymous poster hash: 81a65...812

Skrevet

!?!!?! Den er til salgs...  :blink: Hadde jeg hatt penger så hadde du hatt konkurranse  :ph34r:  Nå kjenner jeg huset du ser på godt, ettersom familien min bor rett rundt hjørnet i nesten bokstavelig forstand :) Tofte er et helt greit sted å bo og de jeg kjenner som har vokst opp der er flotte og fine mennesker som er verdt å bli kjent med. Tilbake til huset: huset der elsker jeg, med rare løsninger og tårnet  :wub: , synes huset har sjarm og den ligger ikke midt i gjennomtrekket. Er mest folk som går tur med hunden sin eller som skal til hytta som labber forbi siden det er en blindvei. Er rett ved stranden. Turen inn til Oslo tar litt mindre enn 2 timer men det er med buss, med bil er det vel en time. 

Anonymous poster hash: 480f4...80e
Skrevet

Merkelige kommentarer fra megler... 

Så lenge dere har budsjett til å pusse opp bad, og sikkert en hel del annet også, så syns jeg det er ut som det ligger fint til. 

Asker er jo kortere enn Oslo, en halvtimes tid hver vei klarer man. 

Anonymous poster hash: 5c95c...cb7
Skrevet

Hvis dere har 2 små barn ville jeg vært opptatt av uteområde/hage. Her kommer det ikke så godt frem om det er noe hage.. ser dårlig ut..

Hva med barnehage og skole i nærheten, hvem må levere/hente? Fleksibilitet ift at dere begge får et godt stykke til jobb?

Anonymous poster hash: 15fe2...e22

Skrevet

Jeg hadde ihvertfall aldri flyttet fra Oslo og ut dit!

Anonymous poster hash: 4dd01...7a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...