Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Blir oppgitt noen ganger.. skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å sovne! Vi har hatt faste leggerutiner hele veien.. men sove, nei det skal hun jo ikke da.. kan fint ligge i senga, og jeg ser at hun virkelig prøver.. Noen ganger går det fort.. er som regel et mønster.. 3-4 kvelder hvor hun sovner sent, så en kveld hvor hun sovner på 5 min.. I dag sovnet hun nærmere halv ELLEVE! hun sover ikke på dagen.. og står opp 06.00 uansett.. er det som gjør det litt ekstra slitsomt.. synes det er deilig å slappe av litt selv før jeg må legge meg, men jeg får nesten ikke tid til det for jeg trenger jo søvn jeg også for å fungere kl 6 om morgenen. bla.. noen som har noen tips? Anonymous poster hash: b8353...2c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå