Gå til innhold

Snart 3 åring med innsovningsproblemer..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir oppgitt noen ganger.. skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å sovne! Vi har hatt faste leggerutiner hele veien.. men sove, nei det skal hun jo ikke da.. kan fint ligge i senga, og jeg ser at hun virkelig prøver.. Noen ganger går det fort.. er som regel et mønster.. 3-4 kvelder hvor hun sovner sent, så en kveld hvor hun sovner på 5 min.. I dag sovnet hun nærmere halv ELLEVE!  

hun sover ikke på dagen.. og står opp 06.00 uansett.. er det som gjør det litt ekstra slitsomt.. synes det er deilig å slappe av litt selv før jeg må legge meg, men jeg får nesten ikke tid til det for jeg trenger jo søvn jeg også for å fungere kl 6 om morgenen. 

bla.. noen som har noen tips? 

 



Anonymous poster hash: b8353...2c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...