Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Er det noen som har kjøpt 2 Lano-produkter og vil dele de 6 siste sifrene fra strekkoden på baksiden av produktene? Har lyst til på egen Lano-etikett, men har ikke kjøpt Lano enda.. Vil se om etikettene blir bra før jeg gidder det. http://www.lano.no/Om-lano/Pimp-din-Lano Anonymous poster hash: 07253...cab
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 Har desverre brukt opp kodene mine, men etikketen ble råbra;) helt gratis å du setter den jo sammen selv sånn som du vil ha den;) her må man gjemme lanoflaska fra ungene for hvis ikke skal de stå å se på seg selv å vaske fingre dagen lang:P Anonymous poster hash: c4e15...f6b
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Så bra at du var fornøyd med etikettene. Kanskje jeg får ta sjansen likevel Anonymous poster hash: 07253...cab
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Såpe må man jo ha uansett. Jeg liker ikke Lano, men hadde sikkert vært gøy for ungene med egne etiketter. Kanskje jeg kjøper et par flasker og har på gjestetoalettet Anonymous poster hash: 92aa3...255
Gjest Lagå Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Trenger bare kjøpe en ting. Strekkoden er den samme på alle lano refiler f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå