Gå til innhold

Rare greier dette her :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og ungene er på langhelg, minste er liten baby, og mannen har verken tatt tlf eller ringt i hele dag. Vi har nettopp hatt en LANG tøff periode i samlivet, så jeg er jo hele tiden redd for at han plutselig bare reiser. :( Måtte bare få det ut, ble litt lei meg for null kontakt i dag.

Anonymous poster hash: fbf76...b30
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender en god klem til deg!

Enig i at det er naturlig å svare på telefonen, men det trenger ikke være noe alvorlig. Kanskje han bare har trengt en dag for seg selv etter den tøffe perioden. Hvis jeg virkelig trenger tid for meg selv så hender det jeg har mobilen på lydløs eller at jeg tar meg en tur ut og handler eller ut i skogen uten mobilen (men da vet jo folk som regel om det). Håper du får kontakt med ham i løpet av kvelden.

Håper det beste for deg :)

Anonymous poster hash: 7dfff...f85
Skrevet

Hvis det er noen trøst så har jeg ikke hørt fra min samboer på tre dager utenom da han ringte meg dritings i natt for å si at han ville knulle meg. Enda ikke hørt noe i dag heller. Spent på når han har tenkt å kontakte meg og barnet vårt! Ja, fant meg en jævla idiot av en fyr. Sender deg en klem uansett og håper din mann har mer vett enn min. Valget hadde vært lett om ikke jeg hadde hatt barn med han.

Anonymous poster hash: d38a5...492

Skrevet

Hvis det er noen trøst så har jeg ikke hørt fra min samboer på tre dager utenom da han ringte meg dritings i natt for å si at han ville knulle meg. Enda ikke hørt noe i dag heller. Spent på når han har tenkt å kontakte meg og barnet vårt! Ja, fant meg en jævla idiot av en fyr. Sender deg en klem uansett og håper din mann har mer vett enn min. Valget hadde vært lett om ikke jeg hadde hatt barn med han.

Anonymous poster hash: d38a5...492

Uff da. Må bare skrive før folk begynner å hyle om at jeg er dårlig kone som ikke er bekymret for at mannen kanskje var utsatt for ulykke og hjerteinfarkt, så har jeg snakket med våre felles venner nettopp og ifølge dem har han vært hjemme hele dagen.

HI

Skrevet

Hvis det er noen trøst så har jeg ikke hørt fra min samboer på tre dager utenom da han ringte meg dritings i natt for å si at han ville knulle meg. Enda ikke hørt noe i dag heller. Spent på når han har tenkt å kontakte meg og barnet vårt! Ja, fant meg en jævla idiot av en fyr. Sender deg en klem uansett og håper din mann har mer vett enn min. Valget hadde vært lett om ikke jeg hadde hatt barn med han.Anonymous poster hash: d38a5...492

Valget ditt burde vert lett selv om du har barn med han. Hva viser du barnet ditt om hvordan det er greit å bli behandlet?

Anonymous poster hash: d505c...f3b

Skrevet

Dere trengte vel litt tid fra hverandre. Må han snakke med deg daglig?

Anonymous poster hash: 2e4b6...2e1

Skrevet

Dere trengte vel litt tid fra hverandre. Må han snakke med deg daglig?

Anonymous poster hash: 2e4b6...2e1

Nå tenkte jeg ikke på meg, men ungene. Det er vel normalt å spørre hvordan det går når man er på tur alene med ungene. Trodde jeg da. Og etter min mening er "trenger litt tid fra hverandre" noe som avtales, man kan da ikke bare slutte å ta telefonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...