Gå til innhold

Sovetabletter på fly

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lov å ta med sovetabletter på reise eller må man ha med dokumentasjon fra legen på at det er nødvendige medisiner? Det står jo mitt navn på pakken, men jeg fikk de på e-resept, så jeg har ikke noen annen dokumentasjon. Jeg er litt redd for at jeg skal få spørsmål i tollen, men jeg stresser kanskje unødvendig.

Anonymous poster hash: 8bd46...b22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Apoteket fyller ut det skjemaet du trenger.

Anonymous poster hash: c653c...0af

Skrevet

Å ja, så man må ha med et skjema. Vil man få problemer hvis man ikke har det? Nå tenker jeg på innsovningstabletter som imovane.

Skrevet

Man bør ha skjema, men jeg har hatt med meg beroligende uten papirer uten at noen reagerte på det (USA)

Anonymous poster hash: 6494f...9bb
Skrevet

Takk for svar, jeg er bare så redd for å få problemer av noe slag, men jeg skal høre med apoteket om de kan skrive det skjemaet for meg.

Skrevet

Det kommer helt ann på hvor du skal fly, skal du fly innenlands så trenger du ingenting, skal du til utlandet så bør du ha med en schengen attest som apoteket skriver ut for deg, dette er ikke noe problem, noe vi gjør hver dag i disse ferietider, MEN om det er et veldig travelt apotek kan d hend du må vente en dag eller to på attesten:) Go tur:)

Anonymous poster hash: ee08f...37d
Skrevet

Sjansen for at noen bryr seg om et par sovetabletter er minimale....

Anonymous poster hash: 68563...cc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...