Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Er det nesten alltid ondartet? Anonymous poster hash: b5f52...f37
HvittHus Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 Kreft er alltid ondartet. Men du tenkte kanskje på en svulst?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Kreft er nå vel alltid ondartet? Anonymous poster hash: a87d4...dfa
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #5 Skrevet 22. juni 2013 Det har vel ikke den beste prognosen.. Anonymous poster hash: b7902...be4
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #6 Skrevet 22. juni 2013 Kreft er pr definisjon ondartet, men det er ikke altid at svulster er kreft og dermed ondartet. Det har også noe å si hvor i skjelettet kreften/svulsten sitter. Og om det er metastaser fra annen kreftsykdom. Jeg kjenner en som fikk kreft i knoklen i benet. Det gikk så langt at de begynte å overveie amputasjon for å berge livet, men idag 10 år etter er han kreftfri og har fortsatt begge ben Av erfaring kan jeg si ikke søk informasjon om kreft på nettet. Her finnes mange skumle historier (er langt mellom de gode selv om det er de som der finnes flest av i landet) og mye gammelt materiale. Prognoser som finnes på nettet er ikke til å stole på da hver krefttilfelle er individuelt. Lykke til. Anonymous poster hash: a161a...acb
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #7 Skrevet 22. juni 2013 Det er veldig alvorlig diagnose å få ja. Mannen til ei jeg kjenner fikk det, og døde nå nettopp etter 2 års kamp mot kreften. Han visste at han var dødsdømt da han fikk budskapet. Anonymous poster hash: ced50...356
skinnfilla Skrevet 22. juni 2013 #8 Skrevet 22. juni 2013 Det er ikke noe særlig .... Er det du som skrev om din svigermor igår?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå